Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, October 11, 2009

. hari terakhir study week .

ahah.
ayah pulang juga..
lewat amat.
memang cuak ah.
ish.
ta pena2 jadi cmni.
sayangs ayah saya !!

<33

nih.
ap plaa siBEDIN nih kate aku na balik kat ex aku.
tade makneny.
aku fuck ah bf ni.
tamao aku.
buat aku cam ap j.
nanti jadi mcm mbe aku sorg tuh.
ap ah.
ish.
mintakla d jauhkan.
EnBedinSygs.
sy ni tade instinct suda nan lelaki.
bukan aku les oke.
cume.
tanak kawin ah.
( thumbs up ! )
so no need bf oke.
kawan baik aku lelaki bape orang ue da cukup sgt.
kawan yay.
mereka sume da ad couple.

yeah.
memegang tittle Miss Single memang cukup bangga.

:)
:)
:)
:)

okela.
mao sambung baca math.
step by step masuk dalam kepala.
tata baaaaaabaiii.
wish me luck. :)

rindu yda, yaya, ainaa, taufik, abie, acahh, jijie, cd, sumela.!

korang the best ever buddy !!

<33

No comments: