Jobdirumah.com

Followers

Thursday, January 7, 2010

kenapa?

waahh ~ UPS da abih. sangat tenang yay :) ta sabar na balik. SERIUS ! huuhu.
bukan tu yang na dikata senany.. teringat ap yg nurul argue nan Afiqah last day.
kenapa nurul cepat sayang kat orang? and bile da sayang ue, tetibe bule sayang giler kat diaaa. kenapa jadi orang lembut sangat? kenapa salu pk perasaan orang dulu baru kita? kenapa mesti pentingkan orang dulu baru diri sendiri? kenapa mesti salu sangat na jaga perasaan orang? kenapa mesti na diam je even orang sakitkan hati? kenapa ta bule jadi macam orang lain? orang yang keras hati, kuat semangat, pentingkan diri, pendendam? kenapa? sebab... sebab aku adalah aku. tade sape bule menidakkan kebenaran tu.
yaya... aku memang ta suke orang yang mainkan hati kau. and same goes to me. aku memang ta suke orang yang mainkan hati aku. merekaaaa. jahat kan yaya..... terima kasih sebab faham (:
kau . kita (: kawan baik samapi akhir hayat. insyaallah :)
amin.
yda. terima kasih sebab salu ad nan aku bila aku rasa na nangis. bila aku sedih. bila aku susah. kau memang sabar layan perangai budak2 aku. kesian kan kau? huu.
ape pun yang jadi, aku sayang korang sangat23.
tade sape bule gantikan tempat korang dalam hati aku. ever~

2 comments:

DeMiZeR said...

wow....sape kah manusia yg x brhati perut 2...mempermainkan kamooo..sabar je...mybe ada hikmah di sebalik sume yg terjadi...


adios...

. nurulhidayahbtjuhari . said...

ouh thanks fo support (: