Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Saturday, May 8, 2010

08.05.2010

Salam. hey all. what hah? tatau. oke, at first mg eager sgt na on fb, na tukar profile picx la, na buat macam2la,  tapi sendiri regret. serius. sangat menyesal. mcam saya ni... hm... tapela mukin betul, saya belum layak lagi utk itu. saya terlalu kecil, ta matang dan kuat merajuk sangat untuk itu. ye betul apa ibu kata. saya ta bule lagi untuk itu. yay, Ibu memang betul dan Ibu salu betul untuk saya.

Hati saya pun macam biasala kan, rasa macam apa yang saya rasa dulu. huk ;(

eh ap sedih? ta bule sedih Nurul. kau kuat. dan kali ni kau kena jadi lagi kuat untuk ini. oke (:

penat amat sebenarny. tau tadi ta payah susah2 amik cage, cas lappy, connect internet. huhu. eh eh eh? biala. saya nak :D padan muka. lain kali jangan gatal sangat na online. haha.

oke. ap plan untuk malam ni? tunggu Izzat online, tgk tb, tido (:

selamat malam semua ♥ ♥ ♥

No comments: