Jobdirumah.com

Followers

Friday, May 28, 2010

Taufik & Hidayah

ouhouh.
hari yang penuh dimulakan dengan senyuman melebar sehungga ke telinga telinga dan telinga, banyakny telinga, HUHU. gumbira sungguh bila da baik nan Taufik 
Malam tadi kami ad salah fahm dan saya bule termarah Taufik pulaa. selama ni kalau ad pape kami mesti bincang elok2 :(
memang terperanjat amat saya bule buat mcmtu sebenarny. Taufik lagila terperanjat sebab saya memang ta pena marahh dia :(
lama saya ta rasa macam ini rasa down sangat. 
nangisnangis ap suma, HUK, kemudian pukul 1lebih pegi minta maaf kat Taufik. Patutny setel awal kalau saya kata FORGIVEN masa dia minta maaf awal2 tu, tapi, taula kan, syaitan tga membakar lagi, jadi saya biarkan sahaja dan ta rep pun msg dia :(
bersalah sangat :(
jadi setelah itu berbaik kembali, sempat lagi tuhhh nangis kejap, HUHUK :'(
Taufik, aku minta maaf yay. sungguh aku ta sengaja.
Ye, aku pun terperanjat. kau ta pena macamni. tape, aku tau kau tension. da la, ingat buat ta ingat je, huhu.
Weyh aku minta maaf sangat. betulbetul ta sengaja :(
ye, aku maafkan. lain kali jangan buat lagi. kalau ta, susah sikitla.
Huk, ye ye, aku janji. sorry sangat tau.
Dah aku kata.
Hu, okeoke. thanks Taufik.

♥     SAYANG TAUFIK SANGAT!    
!BFF!