Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Wednesday, June 23, 2010

hai (:
saya rasa tenang pagi ni. terima kasih semua (:
terutama kat Eisya Nasir. share macam2 dengan dia malam tadi. ta sangka sungguh. rupany kami face same things selama ini.
Eisha Atira juga. (:
ta sangka kan kami da baik sekarang, dan saya rasa, bukan baik yang biasa, tapi luar biasa. itulah kuasa Allah (:

malam tadi....

Kakak : ibu, na makan burgerlah.
Ibu : sape na kua? da malam nih.
Kakak : Adik aa. kan kan dik? hee.
Adik : aku da tido! HAHA,
Kakak : alaa bu. * sengih kambing.
Ibu : kakak ni kalau demam bahayalah.  macam2 dia minta. yang pelik2 pulak tu.
Kakak : ala, mana ad. burger tu biasa je kan, minggu ni ta makan lagi kan.
Ibu : yang air milo kotak siang tadi tu? yang ibu buat tanak. na kotak gak.
Kakak : eley, bukan adik beli yang betul pun.
Ibu : dia salah dengar.
Kakak : boooo!!
Adik : hee. 
Kakak : sengal!
Adik : ta sengajalah kak.
Kakak : nasiblah sedap. kalau ta amik balik pegi beli lain, grrr!
Adik : :D

siud en budak tu, makan jgk karang.

saya sayang dia! adik saya? itu sejak dia lahir lagi da sayang, kami kan nakal bersama! ^_^
bukan bukan. cari yang lain plaa.
sape? MFAMF? 
haa, pandai! dialah ^_^
alamak, malu pulaa saya. 
dah dah, tutup cerita. :D
saya na tengok cartoon ini puas2. comel betul si Pixie Hollow ini. betul ta tipu (:

eh eh, senany en. semalam tengah hari nurul request Tomyam ibu lagi, winkwink ^_^
Kakak : ibu, esok masak tmyam ye, confirm akak makan. yes yes, bule baik ^_^
Ibu : ye bule (:
Kakak : weee! lihatlah, saya pasti baik esok! (:

tetiba teringat last few days.

Pklong : heyy nurul, come join us. mee bandung ni uncle beli kat tmpt paling sedap tau! (:
Nurul : yes i know, it was Ayah's kegilaan also, but no thanks uncle. lost appetite. act, mg ta minat mee bandung, hihihi. kalau tomyam ibu is under consideration yeah, HAHA.
Umi, Anty Mis, and all : HAHA, pandailah dia.
Nurul : okeoke, nurul amik hati, makan sket nih *makan* , wah mg sedaplah uncle! tapi ta bule kalahkan tmyam ibu. ;)
Mereka : HAHA,
Nurul :  well, i am always at the top uncle ;)
Pklong : (:

sedap tau tomyam ibu, sumpah ta tipu! (: