Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, June 10, 2010

kau nan kau bule berambus! HAHAHAHAH,

HAHAHA, pegi mam kau! LALALA~
puas hati aku. ap? yang baca ni na kata aku jahat? SUMPAH aku TAK heran langsung! grr!
malam tadi si Eisha gf superb Epan bule kumen kat wall post aku, boooo!
pahtu ad pasal Epan na pegi ruma aku, dia pun kumen, "Epan-Daya!!! aku mg da agak da"
HAHA, tau aku buat ap? aku kumen balik, Daya-Epan ♥
yeahhh! sakit hati aku terbalas!
pahtu kat wall dia -

Eisha Atira off laa . bwat sakit aty aku jew tgok cmmnt si lelaki dgn si pmpn ta reti bhase uh .
bodo ! -

aku bodo ke kau yang bodo??!!!!
dia yang msg sayang2 dengan aku yang kau pegi sound aku tu wtpe cb!
macam2 kau kata aku kan dulu~
kau tu jahat! aku sentiasa percaya Allah ad dengan orang yang teraniaya.
isk aku ni buat cani sama je aku jahat nan dia -.-" tapi aku mg sakit hati sangat.
sebab kau aa aku nan Taufik bape hari lepas ad misunderstanding.
ta pena2 kitaorg cmtu tahu! fark lahhhh!
* nada Adik menyebut f***
kau dipersilakan BERAMBUS daripada hidup aku GILAAA!!!!



+ puas hati aku dapat lepaskan suma ni setelah setahun lamanya~