Jobdirumah.com

Followers

Saturday, June 5, 2010

saya di tag untuk masuk contest ini. jadi, saya lakukannya (:

copycat daripada penaja :
Syarat-syaratnya adalah: 
1.terbuka kepada semua peringkat umur termasuk lelaki danperempuan..



2.mesti letak gambar anda seorang..kalu ada muka owg lain..kne reject..
3.Gambar anda mestilah sePHOTOGENIC yg mugkin, nampakkan 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P
4.hanya sekeping gambar sahaja yg dibenarkan okei..kalu ada makhluk yg nk turut serta tue..
soh dy tggu next contest..

5.Mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY
6.Sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org . [org2 yg d tag mesti tau ok ?? kalo x , saye SAMAN ! haha :P]

7.Letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)
Tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 , bile dah tamat contest,saye akn announce kn ape hadiahnyer.
for more information..CLICK kat sini...<----click je disini... anda explain ape yg menarik dlm pics anda n part mane yg anda paling suke dlm pics tuh .. senyuman ker , mata yg hot ker .. pape jer lar , make sure berkenaan dgn pics anda ok ?? :)

then mesti ad picx owner contest,
si dia yang comel (:

dan inilah picx yang saya hantar untuk contest tu (:



suka picx ni sangat. tatau nape, tapi memang suka. lagi part mata. rasa cm chic sgt, ^_^


orang yang di tag :

1. Eisya 
2. Nadhirah Zober
3. Shada Wentz 

korang da di tag, jadi korang pun juinla contest ni yay :)
mana tau korang menang ^_^

credit to ; Fara Nabila