Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, June 20, 2010

selamat pagi (:
lama ta update blog rasanya kan. baru pegang gadget comel ini. fb pun baru aktifkan.
sedih? ye, saya sangat sedih.
kecewa? sangat kecewa.
hancur hati saya? bersepai dah.
dah tak rupa hati, cebisan sahaja yang ad. sadis kan?
tapi hati orang lain lagilah tade rupa da.
tapi saya percaya , semua ni ad hikmah. saya amik iktibar daripada novel yang saya baca tahun lepas. tapi saya tukarlah kan. dia kecewa bila dia misbirth, then perangai dia berubah 200%, husband dia pun macam da ta kenal dia. husband dia satu hari tergerak pegi masjid untuk dengar ceramah, " kita tak dapat itu mukin kerana sikap kita. ta cukup matang untuk jadi seorang ibu atau bapa. "
oke, bila dalam situasi saya, saya sedar. sikap dan perangai saya mukin belum cukup matang untuk pergi kesana. saya terlalu bergantung kepada ibu dan ayah. every single things, saya akan rujuk ibuayah. to make my own desicion, saya ta bule lagi. saya terlalu mentah untuk kesana. saya belum pandai berdikari sendiri.
saya terlalu ' kecil ' . jadi, saya kena berubah mulai hari ini. ye, akhirnya saya dapat terima benda ini. alhamdullilah dan terima kasih kepada yang menyedarkan dan sentiasa memberi sokongan. ibu , kawan2, dan dia tetap ad dengan saya.
ye, ibu yang paling tenang hadapi semua ini.
dan memang gugur airmata saya depan dia pagi itu bila saya beritahu tentang itu.
tapi ibu, dia sangat tenang.
saya percaya tentu ad kesilapan semasa penandaan kertas final matrix saya.
ye, dan ad hikmah untuk itu, insyaallah.
saya percaya.
Cyde, thanks sebab ta abih2 text aku even aku ta rep. aku ta kuat na rep msg kau.
Taufik, thanks sebab layan kepala aku dan amarah yang tetiba datang.
Epul, thanks sebab sampai datang rumah. huk. dan hadiah tu, cantik. terima kasih sekali lagi. suka sangat (:
Ainaa, thanks support.
Jija, thanks support. ye, prof yang mark paper tu mesti ad salah. saya ta percaya itu result saya.
Diba, ye, mistake mistake mistake! bye Diba.
paling ta lupa, Mimi. orang pertama yang tau pasal ni. dia mg sentiasa ad dengan saya. kita kawan ta sampai setahun kan di matrix itu, tapi kita sangat rapat. sayang kau sangat weyh.
Yda, terima kasih sayang. awak ta pena kecewakan saya.
ramai lagi, ta tersebut saya. huk. y'all mg baik.
Cyde Taufik, kita kawan dunia akhirat kan? :'(
MFAMF, saya sayang awak sangat. awak selalu ad dengan saya even saya jatuh terduduk mana pun. saya sampai tatau na ekspres cane, tapi awak mg salu ad dengan saya even ap pun jadi. terima kasih syg (: