Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, June 17, 2010

uuh uh. selamat pagi (:
kepenatan malam tadi membuatkan saya tidak sempat untuk menyentuh sebarang gadget.
dua hari bersama atlit SMK TUN ISMAIL membuatkan hidup saya terasa bagai kanak2 kembali.
datang2 sahaja mereka suda tego " ehh orang lama join kita "
wahh wahh teruja sungguh.
memulakan perjalanan pada jam 0730.
gamat sungguh didalam bas itu. kereta-bas? BASLAH! rugi naik kereta. kami mahu ENJOY!
ala tataula na cita ap sebab best sangat. tatau na ekspress cane. HUAHUA.
okela, kat sana sangat best. sebab budak2 olahraga SMKTI mg SPORTING!
saya ta pena rasa umur saya 19tahun bila bersama mereka. lagipun saya kecil! HAHA,
comella tu (:
tapi mg best sangat dengan mereka.
will carve the memory till my last breath (:
saya suka Kucai sebab dia bawa balik EMAS untuk hurdles (:
saya suka Irfan sebab dia sangat kool dan memang comel kot muka dia. ntahla, tapi ni gambar diaaa :D

tatau na kata ap tapi suka tgk muka dia, HIHI.

bialaaah. oke, yang ketiga Fariz. ex-scandal dia tu. bila dabeh skula mg ta contact sampaila jumpa dia untuk holiday trip ni. comella tu kan :D
kemudian Nabil Aslam. dia ni baby face! ALOLOLO!
paling suka ialah anak cgu Anne( dia nenek saudara saya!) aduuuuh FLIRT lagi! ampunnn ya FA! ^_^