Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Monday, July 19, 2010

aku terima nika.........

tatau ap yang melanda diri lately sehingga gila sangat na mendengar, " aku terima nikahny Nurul Hidayah bt Juhari dengan mas kahwinnya ....  " astaga. nurul. blaja pun blm mula lagi. sabar2.
haish. air telaga mana da masuk kepala aku nih?
haha.
eh eh aku suka aa jadi blogger. sb aku bule tulis ap je yang aku na tanpa susahkan orang lain. ta suka? silalah jangan datang lagi :D
tade orang baca un tade hal. janji aku dapat taip ap yang aku nak ;D
memang suka amatlahhhh dapat tulis ap je. even cuma publish satu ayat je pun da cukup puas bila ayat tu aku na cakap kat orang tapi ta terkua. hoho ^^

Q : penting sangat top friends kat fb tu?
A : ye memang penting dan sangat penting. they're pieces of my life (: