Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, August 22, 2010

...

biasany kalau aku kecik hati cepat je nak hilang, tapi kali ni aku memang kecik hati sangat. sangat sangat. aku pun taktau kenapa but yes I know, thereve some reasons.
hanya sebab outfits and watches. tapi sungguh aku memang kecik hati sangat. and tomorrow might be worst special day for all this while,
btw, thanks Kak Mira, YB and Yan for accompanying me semalam. 
its worth by investing some money yesterday with having laugh together, lepak2, walking, LRT's and Monorail's together, break fast together, share the cerita of hantu at campus, keh keh keh, siud kau YB but thanks, kalau tak taktau (: chatting lagi at Restaurant Al-Falah until almost 11pm. wow wow, 12jam keluar, mg sumpah penat. tapi masa tu tak rasa lagi. Thanks Chin sebab pick up Yb at our hostel. Thanks YB teman kami sampai hostel. best sangat semalam. lagi best bila I dapat long sleeve of Tommy Hilfiger at only 70$. murah gilonnn! thanks Kak Mira sebab kata baju tu cantik tapi mg cantik ok ^^ the purple and white stripes. lovely * wink wink.
I love stripes design :x

ini je yang sempat di snap di fitting room at Nicole boutiqueeeeeee.

sampai bilik terus mandi sebab badan dah gatal2, ou crap, aku mg taley mandi lewat.
texting, skype-ing with Liza sekejap, onlining of Fb, tak boleh tido even dah kul3 tu sebab something come up * ouh tears :'(
update status kacau Izzat, sapa lagi could make me laugh again bila sedih2 mcmni kalau budak masam sorang tu, tapi last2 off jugak. kesedihan melampau. ingat boleh bangun untuk sahur at 430am, malang sekali takdapat. ouh good. aku tak sahur hari ni. its good for your life Nurul. yurks, cut the crap!
Jimmy, malam ni kita pergi makan ice cream lagi yeay ;(
Yaya, ingat lagi kau teman aku invest some money, ou actually, 1.5K in one day? i miss that moment.
kita beli beli barang, then pegi makan pahtu gelak2, ou best.
agak2 bila aku dapat rasa cmtu lagi yeakkk?

mummyyyyyyyy, i miss you.
alaf, promise me kan youll buy it for me, thanks bro :x
adik, agak2 bila nak raya? lama seyh tak jumpa kau! grr grr!