Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, August 8, 2010

DIA :)

ye saya sayang dia. memang. kenapa? ad masalah? ^^
aah memang. dia memang kuat membebel. bila saya kata saya kuat, nanti mulalah " kuat sebab i dah membebel suruh makan, makan ubat semua2 tu " lalalala, ;p
kadang2 bila dia membebel saya buat muka jugak, well, biasalah tu. dengan ibu pun Nurul buat muka ;D
kalau dia taip msg panjang panjang panjang membebel tu mestilah buat muka jugak. pastilah. wajib benda tu.

hobi : buat muka.

saya tak suka orang membebel. tapi ibu kata membebel tu penting, kalau tak, tak 'jalan' . hah yelah kot. Nurul pun tak tau. huhu.
bila dia dah start scene merajuk dia alamak memang malas nak layan. sebab Nurul tak pandai pujuk orang. hihihihi. tapi sendiri kuat merajuk. what type of you huh Nurul? ;p
ok tapi kena layan jugak sebab dia penting :)
besides, salah aku kan? sape suruh aku cari pasal sampai dia merajuk? hee ;D
dia selalu terasa dengan Nurul. ou yes yes, Nurul memang tau. tapi Nurul kadang2 biar je. sebab, haih. Nurul tak tau nak buat ap dah. Nurul memang cani, then dia cmtu, jadi, memang selalulah dia terasa dengan Nurul. bukan tak kesian, kesian sangat, tapi, sungguh, Nurul memang tak reti pujuk orang. saya minta maaf ye awak.
oke dah, tanak sedih.
plus. dia penyabar :)
sangat.
Nurul tak pernah lagi jumpa orang yang tak merajuk langsung dengan Nurul bila Nurul keluar dengan siapa je Nurul nak. Amik gambar cane sekalipun dengan siapa pun (:
Tak pernah lagi jumpa orang yang halang Nurul makan sebab takut Nurul gemuk atau tembam. lagi dia suruh makan dan dia akan kata, " tapelah, nanti sihat :) "
Selama ni, siapa je yang nak dekat Nurul atau dah pun dengan Nurul mesti jaga gilon makan Nurul.
Antara alasan yang masih lekat lagi kat kepala :
1. asik makan je, tak takut gemuk ke?
2. janganlah asik makan je, nanti tembam.
3. dah tembamlah, kuranglah sikit makan.
4. macam da gemuk je orang tengok.
5. eh, gemuk dah sikit. tak jaga makan ea?

OMG! hobi aku ni makanlah dol. gilon paksa2 aku jaga makan. oke, sebab dorang, Nurul jaga makan., memang jagalah.
tapi sekarang, hihihi. Nurul bolehh makan dan buat ap je yang Nurul suka :)
HEAVEN!
macamnelah boleh tak sayang sangat kan?
sebab tu dah tade scandal dah. dah tak perlu. sumpah tak perlu langsung (:

bila orang ajak cari scandal atau buat hal, senang jeh jawapanny " tanak, aku setia "
lalala. memang aku setia okeh.
aku ta pena ad partner lebih daripada sorang ;)
ok, dia memang baik. saya sayang dia.
dia siapa?
:)

si dia lah

 

^_^