Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, August 13, 2010

esok insyaallah saya akan pulang ke Batu Pahat selepas abih class Technopreneurship at 430pm. class yang sepatutny berakhir jam 630pm dianjak kehadapan sehingga jam 430pm. terima kasih UniKL.
ou saya pulang seorang diri esok. Lutfee o Lutfee. * sigh
peduli lah. janji aku balik. homesick. + kat sini haih. aku nak balik jugak. balik dan tak payah datang sini lagi boleh tak? ok , tak boleh. tau. ayah, kalau akak duduk sana keje dengan ayah je boleh tak? tpya jauh2 cani. tak suka. sebab mg tak best. bosan.
ayah, i wish i can bring my car to here. pls ayah. im begging.


weyh. aku tak suka kau. sebab aku mg tak suka. sebab kau kau kau haih. sabar jelah nurul. bulan puasa ni. nama pun hidup. lalala. hish buanglah lalala tu.

alhamdullilah. puasa pertama hari ni berjalan lancar :)
seronok dapat puasa :)
dengan kawan2 di IPROM nih.
the certain only.
ok thanks Apit kerana memandu sehingga ke drive-thru Petronas Ampang walaupun jammed dan buka dalam dalam kereta, hoho ^^
thanks Kak Mira yang belikan makanan untuk buka puasa. sungguh aku taktau nak beli ap. sebab memang tak pandai beli makanan kat luar untuk buka. memang suka kalau ibu masak sebab original + baik untuk kesihatan , insyaallah. ou i miss ibu so badly ;(
thanks gak kat Apit, lagi sekali, dan Jimmy sebab teman aku jalan ke 7E yang agak jauh gak, huhu, untuk withdraw duit Kak Ika. nasiblah ad mereka. kalau tak, soranglah aku jalan jawabnya. 1150pm ok. haih. can you imagine it? yes? ok tq. tapi takdapat pun withdraw ;(
balik2 plaa online ni plaa jadi. tak habih2. haih. asik mengeluh je lately. jangkit Mr George ke ap kau ni Nurul? bialah pape pun. aku mg 'penat' dengan semua ni.

blog ou blog. terima kasih selalu ad dengan saya walau ap pun situasi saya. kita kawan ye?
ok, kawan baik ^^
sekarang, awak berdiri setanding dengan Myyda, Yaya, Cd, Taufik. tau tau ^^

Taufik, aku rindulah kat kau. agak2 bila kita dapat jadi macam dulu kan? sorry semalam aku lambat wish selamat berbuka kat kau. tahun lepas aku tak pernah tinggal kan? dan, mesti aku yang wish dulu baru kau kan? ni dah dua hari, asik kau je yang wish dulu. sorry Taufik. aku lupa. betul aku lupa sangat. aku busy sikit sekarang ni. kau pun sama kan? tapi kau tak pena lupa. aku jehhhh -.-
insyaallah esok aku tak lupa yeay :)
dan kita, akan pergi terawih sama2 lagi. psst psst, pastikan rakaat sama ok (:
sayang kau Taufik (:

ala yela yela, aku sayang kau gaklah Cyde. dah nangis lah tu aku tak buat entry pasal kau. grr grr. tape nanti aku buat satu entry special untuk kau. its about what you said last two month. ^^
kita kawan sampai bila2 kan (:
tau tau, weakness kau pun aku tau. wakaka.
hah hp baru tu, cepat bagi aku rasmikan dulu. jangan nak gedik bagi awek kau dulu ea. ingat, kawan lagi penting. grr grr.
* ngade2 kan? sukati dialah nak buat ap pun, haha.

dahlah, aku ad benda nak kena buat ni. Apit pun perli2 dah tu, haha.
gelak gelak. asik gelak jeh. grr.

eh, aku dah rasa effect tak elok makan megi.
semalam aku buat Math jadi bengong biila sifir 3 aku tak hafal. so pls kawan2, jangan makan megi. aku ngeri betul dah na makan megi sekarang. scary weyh tak hafal sifir tiga tiba2!
scary gilon!
dah dah.
nak off. byebyebyebyebye semua.
malam selamat.
assalamualaikum (: