Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, August 10, 2010

haih. menerbangkan mood betul. perlu ke aku nak jealous dengan setakat gambar camni?



banyak lagi kerja yang aku nak kena pk dan buat daripada sibuk hal Zaff tu. dahlah BF orang, senior aku, aku anggap abang je pun. paling tak pun sebab dia selalu protect aku daripada kena buli. heyyy. besides kan, baiklah aku sibukkan hal laki aku tuhhh daripada Zaff.
masa first attend meeting untuk dikir barat dulu tu pun aku buat biasa je dengan dia. sebab memang tak kenal pun. you guys yang sibuk cakp handsome lah, ap lah, yurks! then masa latihan dia yang sibuk kacau aku. aku buat biasa je. sampai dia kata aku sombong, then, ad aku heran?
dia ajak pegi makan, balik sama ap semua, ad aku ikut? dia ajak pegi ice skate, ad aku pergi? dah macamtu pun kau nak kata aku ad feeling dengan dia ke weyh? * sigh again.
taulah kita sebilik ta sampai sebulan tapi pls lah jangan nak kaitkan aku dengan sapa2 kat IPROM ni. aku tak berkenan dengan sape2 langsung. ouh ad. Lutfee. sebab? sebab dia tak ok lagi dengan aku.
tadi kat LRT station Dayang Norzulaikha siap cakap cani lagi " kalau aku tak kenal korang mesti aku dah anggap korang ni couple yang tengah gaduh sebab kau ni curang then si Lut tak bole accept ap yang kau buat. takut sangat kau nak pegi jumpa dia "

duhh. aku memang takut. aku salah kan? so, i deserve to. Lut, nurul minta maaf -.-

pls ok. pls pls. aku tak rasa pape langsung bila nampak gambar atas tu. seriously.

ou ibu. akak nak balik ruma ;(
homesick gilon ;(