Jobdirumah.com

Followers

Sunday, August 1, 2010

tarapapa :D

kalau ayah tanya nak hadiah ap birthday ni boleh tak kalau aku jawab " akak nak ipod shuffle yang hilang dulu. oke i mean, yang baru, hihihi. boleh tak Yah? da tade duitlah Yah. tapi memerlukan sangat benda tu sekarang. dah tak mahal da. tinggal 399rm je sekarang. bukan macam dulu. boleh oke Yah? boleh ye? boleh ye? "

hihihi boleh tak ye kalau jawab macam tu?
tapi aku tau ap ayah jawab " kan ayah dah belikan dulu, sape suruh hilangkan "

dan aku mesti buat muka, hahahaha. annoying gilon.
jadi kalau ayah tanya aku cuma nak jawab " tak kesah ayah nak bagi ap pun :) "
jawapan paling selamat right? good. sebab aku pun tanak geram sebab ap yang aku nak tak dapat, haha.
terima kasih Izzat. mood kembali ceria seperti biasa :)
wah senyum telinga telinga sampai telinga. hahaha.
jap. see this. nama dia Bobo. ^^
Bobo. comelkan? ^^