Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, August 6, 2010

mangsa buli -.-

salam, selamat pagi :)
ouh ouh. nak menaip juga pagi ni w/pun kurang sihat.
yaya yaya. kau dari dulu salu buli aku kan tapi, bila aku buat muka, kau gelakkan aku then kau stop. tapi kat sini yaya, dorang buli aku sampai aku rasa nak nangis. dia tengok aku buat muka lagi dia buli aku. kau tau apa senior aku tu kata yaya? " lagi kau manja, lagi aku suka buli kau "
malam tadi kitaorang pegi makan kat Galaksi, Kak Mira tade. keluar dengan ' abang ' dia, pahtu suka betul dorang membuli aku Yaya ;(
Botak siap kata " hah ni akak tade, memanglah aku balas dendam balik. semalam kau majuk akak back-up kau kan, jagalah kau "
sob sob, gilon jahat. memang dia pembuli tegar. memang dia hebat buli aku sampai buat aku nak nangis kat public tu.
lepas tu aku sampai je ruma, aku dapat mms dari unknown.

first

second slide ^^


comel kan? hihi. aku memang tatau sape, aku cakaplah forgiven. pahtu bila dia kata dia Botak, aku terus kata, aku tarik balik forgiven aku. haha. 
yelah, mana aku tau sape, tade pun num dia. bila aku tanya dapat num aku daripada siapa, dia jawab " dapat num dari abang buaya kau "
siud jeh panggil Zaff buaya. aku pun tak panggil buaya. aku panggil kasanova jeh. hahaha.

kenapa panggil dia Botak? entah. nama dia : Faizi Khair Abdul Rani.
yang mana satu beliau? sila scrool down ^^
si BUNGA sekuntum itulah Botak ^^
aku pun tatau nape orang panggil dia Botak.
tapi beliau memang pembuli top ranking dalam senarai aku.
tahniah Botak ^^