Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, August 8, 2010

MEMALUKAN!

TAHNIAH FAIZI KHAIR BIN ABD RANI SEBAB BUAT AKU NANGIS KAT GALAKSI TADI!


sumpah sedih gilon ;(
tadi Kak Cha request teman dia pegi makan dengan Joe. Kak Cha puasa hari ni. tapi dia buka air jeh then pegi makan lepas maghrib. ok fine, surely got no prob to accompany her right? bla bla bla, pahtu rupany Botakz ad. ok ok, memang Kak Cha ad btau Botakz ad tapi sumpah aku ingat dia main2 je. memang tak expect langsung dia betul2 ad dan ikut. masuk kereta jeh memang dah kena bahan lah. sampailah sampai kat galaksi, duduk, minum memang semua kena. memang teruk. tapi aku cool lagi. steady jeh. tetiba, LUTFEE call! rupanya dia baru sampai dan nak JOIN kitaorang makan. Ya Allah, what a bad luck? ;(
bila aku nampak bayang LUTFEE je memang dah gigil lah, sumpah takut gilon sebab dah bape hari aku minta maaf kat dia tapi still tak ok lagi. then boleh plak si Botakz ni jadi BATU NISAN! last last nangis jugak akuh ;(
Si Joe dah gelak macam SYAITOOOOOOON. Botakz sambung lagi dengan ayat BATU BELAH BATU BERTANGKUP tu. bila si LUTFEE sampai, kau tau ap? dia tarik kerusi dan DUDUK SEBELAH AKU. Ya Allah, time tu Allah je yang tau mcmne takutnya aku ;(
sumpah takut gilon + GUILTY amat.
dia pahtu hentak2 meja lak. ASTAGFIRULLAHALAZIM. memang aa GERUN sangat.
si Botakz lagi menjadi BATU BELAH BATU BERTANGKUP kat situ. Ya Allah, memang rasa nak balik je. kalau aku bawa kereta sendiri tadi, SUMPAH AKU DAH BLAH sebab TAKUT gilon. sambil text Apit, aku minta num Big Baby, konon2 minta dia fetch up aku A.S.A.P lah kan. tapi TAK DELIVERED plaa msg tuh ;(
tulah. kalau nak kua pegi mana2 aku should make sure I have either one, Big Baby or Zaff. Daniel Salehuddin or Zafeez Shazmie or BOTH! one of them should be there with me in no matter what. cuma dorang jeh yang akan PROTECT aku while the others akan MEMBULI! ibu...... ;(
ayat Botakz yang paling aku ingat " lagi kau manja, lagi aku buli "
TIDAK ;( sumpah aku sedih. taulah aku paling kecik. ok, paling MUDA. im just 19. diaorang tu 21 ;(
memang jadi bahan jelah aku ;(
Kak Mira pulak pegi dating nan abang, jadi memang tade sape yang boleh protect aku. sedih. sangat. ;(

pahtu macam dah ok, minta maaf face to face dengan LUTFEE tapi cmtu lah dia. buat muka konon garang. BOTAKZ again jadi BATU NISAN. Joe tak abih2 gelakkan. Kak Cha dah tak tau nak buat ap lagi.

" Lut, sorry au. "

penat aku ulang. ok, senany tak penat pun sampailah dia nak maafkan aku. kalaulah korang ad dengan aku tadi mesti korang tau cane lah aku en? OMG.

dekat kul10, kitaorang pun baliklah. nak masuk kereta, tetiba Kak Cha duduk depan. dalam hati " mati aku kena bahan lagi "
sumpah aku geram sangat. ibuuuu ;(
sabar jelah aku malam ni.
kena bahan je.
banyak gambar pada Joe sebab dia banyak CANDID!
nanti kalau jumpa Joe lagi, aku GIGI BIRU aku upload lah ye muka aku yang funny gilon tuh kat korang. haha. sengal!

aku taknak keluar lagi kalau ada Botakz. BOLEH tapi KALAU ADA BIG BABY OR ZAFF OR KAK MIRA.


eh jap. haiwan comel tu Nurul amik dari kereta Joe sebelum turun tadi ;)
dulu nak amik daripada ex tapat, dalam kereta senior pun jadilah ;)
kawan baru Nurul kat meja belajar ^^