Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, September 17, 2010

assalamualaikum (:
haiii selamat pagi. pagi lagi kan? sebab aku nampak matahari baru sejam yang lepas. ekeke.
malam tadi pegi tengok Step-Up 3 . fine aku tau aku antara orang yang ketinggalan tengok cerita tu tapi nak buat mcmne, aku baru dapat nak tengok ;D
damnnnn great! betul kata Radin Alif. itu boleh jadi movie of the year. best sangat! 5stars given to youuuu okeh.
tengah online semalam, adha ajak tengok wayang. apalagi teruslah ajak pegi tengok ramai2.
Izzat, Adam, Ziq, Adha, Fariz Petra and Epul. demmm kan aku jeh perempuan. takpe, aku kakak. *sigh
dengan adik tak balik lagi -.-
mana taknya, satu hari dia kat KMJ ( Kolej Matrikulasi Johor ) jumpa awek. lol. tak sabar2 rindu sangat. poyo betul. sumpah tak boleh belah adik tido awal dan bangun awal. suruh ibu siapkan T-shirt and jeans untuk dipakai, one sut kemeja and jeans and also baju melayu! lol.nak pegi nikah sekali ke apa dik? haha.
dia dah masukkan semua dalam kereta, " kak, salam "

cehhh amik restu ke apa? haha. then dia terus pegi. memulakan perjalanan ke KMJ.
tengok apa dia sempat buat dua malam sebelum raya. gedix noooo adik aku sekarang ;p



okay balik cerita asal. dalam wayang tu pun dah gempak gilon dengan kami.
aku taktau nak cerita cmne, tapi menang best malam tadi. penat satu hari tak rehat pun tak rasa :*
tiba tiba ibu msg " awak tak rehat lagi, balik sebelum pukul12 "
sudehhh aku kata. relpy " okay bu "
rosak dah plan nak lepak mcd pulak. dan dalam kepala dah terbayang mesti kena gelak gila dengan adik sebab balik awal. yelah, biasa kami keluar pukul2 tu pun paling cepat kalau balik * sigh

nasib baik tak tukar kereta dengan Izzat semalam. boooo! call Izzat then teruslah balik rumah. memang kena bahanlah sebab balik awal.
ouh malam tadi aku tido mimpi Adam Rafiq. ups! aku tido mimpi Moose! haha. sumpah muka Adam macam Moose* main actor dalam cerita itu- taulah penah duduk sana lama.

okay sebenarny aku dah tak tau nak cakap apa. sekarang aku nak madi * kantoi busuk
then aku nak siapkan semua assigment aku. sumpah banyak gilon. janganlah bagi kerja time raya -.-
banyak pulak tu -.-
tak study langsung. naik cuti banyak test. apa lagi, hentamlah. haha.
dulu kat matrix baik sangat kan? sekarang aku dah serik. tak payah baik sangat jadi student ni. baik baik pun tak dapat 4flat. ad jeh yang slek. buat second sem aku hancur adalah. aku benci kau disiplin!
pulak aku emo pagi2 -.-
sekarang ikut suka hati aku jeh. nak pegi aku pegi. taknak aku ponteng. janji aku buat semua keje on time dan tak menyusahkan orang.
BYE!