Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, September 16, 2010

NEW NUMBER!

ouh lupa. saya dah janji nak tulis pasal entry ni.
nombor baru! winkwink ^^

semua tanya kenapa tukar nombor? ahah. kenapa ye? sebab sebab. sebab saya nak guna number 012 balik ^^
dulu bertahun guna number 0127820612. ceh publish kat sini. takpe aku dah tak guna dah. too priceless moment with it. whoah number tu * sob sob
cantik kan number tu? tau. aku pun suka. semua orang hafal * wah teruja dan perasannya awak cik nurul ;p
tapi number tu ' hilang ' .
jadi gunalah number 01762***** . cantik juga number tu. credit to Cyde ^^
sayang juga (:
guna hampir dua tahun jugalah. taklah lama sangat (:
aku tak sukalah tukar2 number ni. well, sebenarnya semua benda aku tak suka tukar2. kalau aku dah suka tu mg aku stick dengan dia jelah. contoh? perfume Cosway. murah tapi bau dia sedap. even aku beli fragrance lain aku tetap beli tu juga (:
dan agak kerap juga guna (:
lagi? jam tangan yang ayah bagi. yes aku suka G-Shock and Roxy tapi selalu guna jam yang ayah bagi juga.
G-Shock guna bila nak pergi jogging atau pakai baju yang sepatutnya aku guna G-Shock.
Roxy? aku lagi jarang guna.
apa lagi aa? ouh hp. aku suka Nokia yang ayah bagi ni even dia biasa jeh. sebab? sebab ayah bagi.
aku sayang Sony Ericsson aku sekarang even tengok orang lain guna BB or E72 * sorry arul tapat sama beli :(

ceh dah melalut ni. aku nak cakap pasal number baru. haha.
ok . teruskan. so, bila petang tadi pegi Maxis center fixed problem simcard Alaf and Muhammad tetiba terCRUSH kat number kat situ pula * aiseyyyyy -.-
then akak tu kata number ni guna line.
again? line? ouh serta merta bil RM800++ masa Form5 dulu berjoget2 didepan mata.
sumpah aku serik. tapi taklah serik sangat. sebab tu atas nama ibu. kah kah kah.
ni dah 19tahun so aku dah boleh register guna nama sendiri. takkan aku nak buat onar dengan nama aku sendiri kan? nama aku jadi akulah kena bayar sendiri. jadi aku rasa aku boleh belahlah jugak nak tanggung bil tu sendiri bila atas nama aku. pandai2lah guna. dulu nama ibu mg lah pandai kau guna alasan sampai ibu bayar semua. LOL.
baik, pilih number yang aku rasa cantik dan minta opinion kawan2.
terima kasih kerana reply secepat mungkin.
awak tak reply? takpe, faham (:
jadi number baru saya sekarang ialah 01224*****
tiba-tiba.....
kenapa tak amik number yang first tu?
kan sama dengan arul.
awak awak . kalau kita ..... boleh lah amik ..... tapi tapi kita tak kacau bf orang. sorry.
tapi number tu suka juga :(
takpelah. Emmer kata yang ni cantik. dan dia orang first yang reply ^^
masa raya rumah Emmer tadi ^^
15092010

sekarang ni tengah joget2 gaduh dengan Fadzil gaduh guna number baru. yeah yeah! kau untung kot aku senang2 bagi number aku! ^^
OI GEMOK!
GEMOK GEMOK GEMOK!
HAHA.
AKU DAH RINDU IPROM! TAPI TAK NAK TINGGALKAN RUMAHHHH!


lokasi : rumah Izzat
kedudukan : atas sofa
jam : petang sebelum malam
----------------------------------------------------------
epul : eh awk tak kene plkn kan?
taufik : kau gila budak ni nak kena plkn? tak dia tak kena.
nurul : LOL. hahaha.
taufik : nanti sakit ap dia tulis, SAKIT RUMAH.
epul : ouh ouh aku faham.
nurul : sengal! haha. nak buat mcmne, its fact ngek. aku mg ad sakit rumah. haha.

sakit ruma=homesick.


malaslah dah nak online. Facebook pun aku tak on. kenapa? entah.
ok. nak tengok tv, sambung gaduh, tidur.
selamat malam semua !
assalamualaikum (: