Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, September 14, 2010


salam. lama betul kita tak ketemu yeay. maaflah, saya menghadapi kesibukan melampau. sejak petang raya pertama sehingaa ke hari ini raya kelima, baru saya online. sibuk sungguh makcik sorang ni kan?
sampai buat saya malas nak update sebab banyak sangat benda nak cakap tapi dah tak ingat.
ok paling latest ialah, pagi tadi, was a very great laughing moment with Emmer Ashraf, Izzat Badrul, Kenshee Himura, Adha Suhairom and Nazirul Hakim. cool. dorang memang cool. bertolak dari Batu Pahat untuk ke rumah nenek saya dan ini sahaja gamba yang di MMS kepada saya oleh Emmer Ashraf dalam masa beberapa minit lepas.


Emmer & Nurul.

Ehem. Comel cupcake ni kan?
his birthday on 20th July.
a day before Mummy's birthday (:

Given to me the night we're spending time on wayang and lepak-ing together until afta midnight.
Happy belated birthday baby!
* dah comot2 sebab tak duduk elok2 dalam kereta. lolz. jalan lubang2lah.