Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, September 3, 2010

Technopreneurship



ouh lupa pulak. terima kasih Allah! :)
Technopreneurship kami berjaya mendapat first ranking hasil usaha keras kami. aku sampai demam2 tak cukup rehat dua minggu but its worth it (:
Thanks Gemok as a CEO in our company. Me as a deputy CEO do work like he**. in every single time when CEO text or PM me , " nurul, cek email " ok, time tu kerja aku akan bermula. 
3hari 3malam kami berkumpul bincang pasal finance. ad je yang tak kena. paling penting bila kami tak boleh capai 30% kerugian daripada profit yang kami dapat. memang pening kepala time tu. berhelai2 A4 paper dan berjuta2 huruf tangan aku menulis membetulkan financial company kami. balik meeting memang after 12am. penat sangat. sampai satu malam tu tertido atas lantai sebab tunggu Jimot Gemok PM balik. esokny terus call ibu nangis2. ayah pula telah memulakan pemBEBELan beliau seawal jam 730am. uhhhhh worst. time tu tak give-up langsung sebab nak dapat number 1 punya pasal. first task group kami dapat Top 3 je. sebab kami careless part Visions and Missions. time tu all group members memang bengang sangat. aku lagilah bengang kan. tak dapat number 1. bila Task 2 ni kami buat betul2, demmmmm sampai demam2, tapi sungguh, aku SATISFIED! even si comel kat thumb drive aku sampai tertanggal, takpe. it worth it.
banyak masa aku abih kat Techno sampai kadang2 tak reply msg, reply msg lambat, tertido tapi tapi awak faham kan? terima kasih awak. sayang awak :)


cover page untuk hard copy Mr Faiz.
smart? simple? 
terima kasih, saya bertungkus lumut buat ^^


ni device kami.
virtual device.
nak buat betul?
boleh :)
Gemok saya ad cara :)
its contain laptop and projector (:

THE LOGO OF OUR COMPANY 


nak tengok ke financial kami sampai boleh dapat first ranking nih? ;)
mukin lain kali yeay :)
Tuan CEO yang gemok itu siap buat packaging and prototaip untuk device yang BERHARGA ini. dia pun sama penat ok. ouh, MISSION ACCOMPLISHED!

Thanks to all group member of Hardshell.
Akmal Nazim bin Azlan
Dayang Norzulaikha bt Yussof
Syairah Anati bt Sumaidi
Ku Nazrul bin Ku Mahtar
Muhamad Arif bin Zulkifli
Ismail Moussa Nadif ( Iranian )