Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Monday, October 4, 2010

asslamualaikum. okay, malam ni hati aku mg bengkak. apa perkataan paling sesuai Yda? SEBEL! aku dahlah belum makan langsung satu hari, lapar macam hape, keluar makan pahtu jalan jammed, jammed yang aku masih boleh sabar dan gelak2 dengan Yan, amik Yb kat kondo dia pahtu gelak2, sampai je LRT CORNER aku parking kereta, masuk je kedai, nah kau macam gampang! huh! masuk2 je Lutfee dah tegur aku, tapi alright lagi. dia cakap kat sebelah aku " eh Nurul, jauh sampai sini " aku pun tegur dia pahtu senyum je. pahtu korang tau ap? budak2 yang kenal aku mcam ap semua, DEMMMMMMMM! " Nurul Nurul " " Cik Cik " ya allah, sabar jelah aku, dah lah ramai orang. korang tu suara dah lah kuat. heyyy. okay tu satu.
ni satu lagi buat aku rasa macam nak baling handphone je tadi T______T
hm. mg apit jadi mangsa aku mencarutlah T_T
tau sampai apa apit kata?
" ok2. aku pun takut nak msg kau ngan keadaan mcmni. blh bwk mudarat. pape pun kau tenang k"
pfft pfft. harun! 
demmm betul. apit, sumpah malam ni hati aku kecai kecai kecai T_______________T
ni jadi lakaran semasa melepak di jam-jam terakhir sebelum balik.
ISNIN 03102010
*kebetulan dalam beg aku ad pen sebab aku pegi class technopreneurship hari tu haha.
apit, esok aku ikutlah kau pegi rehearsal convo kau. aku malas nak stay rumah. macam2 benda aku fikir.

awak. dah remove kat fb tu remove je sekali kat semua tempat. skype, myspace, ym, apa lagi? aa blog sekali. takp jangan risau, im okay. and, its okay. takpe2. sila sila buat semua. apa awak kata tadi? saya marah sangat hari tu? mungkin perlu ada pembetulan, awak yang marah sangat. msg saya awak reply ke? tak kan? skype? tak kan? terima kasih untuk selama ni. awak boleh teruskan hidup awak tanpa ada sapa2 lagi yang sakitkan hati awak dan takde benda perlu awak fikir lagi. selamat jalan.