Jobdirumah.com

Followers

Friday, October 1, 2010

......

buat kerja sendiri lebih mudah daripada bekerjasama dengan orang. awak, saya pun penat juga. pun banyak keje juga. tapi tadelah sampai nak lepas marah kat orang. sekurang2nya saya diam je. plus dahlah saya homesick. apa? awak nak kata, ele setakat homesick ngade2lah apelah awak nak katakan, tapi awak tatau mcmne sakitnya homesick. saya tanya elok2 kan? tak payahlah nak marah saya. saya dah lata kalau ad pape panggil saya. awak tak panggil pun, lepas tu bila saya tanya awak marah2 saya. awak, saya tanya elok2 kan? tade pun nak marah2 macam awak. merungut2. awak ingat saya ni tempat lepas marah awak ke? yes i know im only 19. bukan senior cam korang but please respect. what I leant from Diah is RESPECT IS THE KEY. without respect youre nothing mate. believe me.

ibu, akak nak balik ;(
akak tak suka mcmni. ibu ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
gemok, jum pegi makan aiskrim. aku tau kau tak tido lagi sebab tengah study untuk esok punya test kan?
apit, kalaulah kita belum balik dpd keluar makan tadi kan..... takpe, futsal is good for our life ;D
T_________________________________________T
ibu ;(