Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, October 12, 2010

salam (:
hai^^
baru balik keluar makan dengan Apit. pembetulan. teman Apit makan kat Setapak. sakitnya gigi aku :'(
pegi makan dengan Izrul, Apih, dan Kucai. ya allah dorang tu, asek gelak je. nak terkeluar isi perut aku gelak sama. lepas ad benda tak diingini berlaku. ouhhh tapi nasib kitaorang agak baik, alhamdulillah. mujur sempat perasan (:

sebenarnya masa aku turun tadi, aku pegi D'eja. tunggu Apit yang belum sampai. Spade panggil ajak lepak sama. sebelah meja dia Kak Cha tengah meeting dengan Faizal, Nas, Fifi.
tiba-tiba....

Faizal : eh you amik Technopreneurship tak?
Nurul : amiklah. I kan first sem. kenapa?
Faizal : okay bagus. I dah letak nama you untuk MC(Master of Ceremonies).
Nurul : apa? (aku dah terjerit sikit) eh ap pulak. ish.
Faizal : *dia senyum jeh, cilakak betul

daripada situasi 9pm tadi, terimbas situasi jam hampir 1130am siang tadi di admin UniKL.

Nurul : Puan Nash, sibuk tak? nak jumpa kejaplah.
Puan Nash : boleh-boleh. eh, macam kenallah awak ni. ouh, kakak MC kat Biro TataNegara.
Nurul : *senyum dan dalam hati aku kata "dah sudah sampai admin pun kenal aku as a MC"

p/s: okay, rasanya rata-rata dah tau kenapa aku tak suka jadi MC kan? thank you.

Apit : ala takp lah Nurul. kan kau pegi sekali program tu. it worth it.
Nurul : lol. pfft.

selamat malam.
# ouh gigi. silalah kembali seperti sedia kala. saya terseksa nih. mata saya dah bengkak ni hampir 2jam T_T
plus, saya nak tidur. saya letih dan penat sangat =.=