Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Monday, November 1, 2010

assalamualaikum (:
hai semuaaaa :)
sukanya pagi ni. acece. bangun-bangun dah dengar suara Ibu. mesti korang rasa macam dunia ni korang yang punya kan? mestilah :) Ibu kita adalah orang yang paling penting dalam hidup 

♥♥


letak call je Uncle  Har pulak call. pagi-pagi dah sakat orang. hihi, mana tak senyum jeh kan.
lepas tu masuk bilik akak, akak pulak suruh bersuara sebab boyfriend dia tanya siapa yang ada dalam bilik, dengan hati yang riang, aku pun jeritlah, hihi *lovelove.

sebenarnyaaaaaa. baru bangun nih. ekeke. malam tadi tido hampir pukul5, sebab upload gambar pahtu komen-komen pulak dengan dorang. haha. kelakar. ouh, futsal semalam memang sangat best ye. even aku injured * kaki kena sepak dengan keeper dan tak warming up langsung, plus sampai tak boleh drive balik dan cancel balik Johor, aku tetap enjoy. ah, gambar medal? tunjuk nanti yeay. dalam camera Apit, takd pada aku. come come to mama ;)
okay, you guys boleh view kat sini. * tu pun kalau korang one of my friends dekat Facebook (:
sorrylah tak upload semua dan ad yang delete sikit-sikit. sebab gambar almost 300 I guess. satu album boleh muat 200 jeh maximum, so mesti rasa macam annoying kan kalau untuk futsal sampai ad dua album? then aku dah delete dan upload yang lain sebab yang penting adalah gambar ni, 

si budak Spain comel! :D
budak Spain ni main hebat betul. badan dia lincah betul. dia comel jeh dan memang comel ;)
tapi Yan kata "Nurul tak boleh dengan dia sebab Nurul suka orang yang tinggi, tapi okay jeh kalau Nurul dengan dia *gelak " . annoying kan Yan? haha. fine, statement dia memang betul.  tapi dia memang sangat comel. budak Spain ni adalah budak TDP a.k.a tranfer degree program. dia tengah buat persediaan kat IPROM dan bakal terbang ke UK tahun hadapan. sedihlah konon-konon. byebye budak comel. hihi. *psst, ada banyak gambar dia yang aku dapat snap, nak lagi? ah, sila tengok sendiri di album.
lama tak updat blog kan? malaslah nak online. banyak kerja. hoho. sekarang ni tengah study week. so, selamat belajar ye kawan-kawan.
ouh, Kelantan menang kelmarin. semua orang "kenapa Nurul sokong Kelantan?"
Nurul : pelik ke Nurul sokong Kelantan?
Semua orang : pelik.
Izyan : tak pelik, sebab Nurul mestilah dengan ehem2 dia.
Nurul : YAN!
Izyan : hahahahaha.
Semua orang : patutlahhhh.
Nurul : ngek. Kaka dengan Spade, aku kenalah dengan dia. haha.
* dalam hati, ni semua salah Kaka, hihi. peace no war Kaka :D
gomo Kelate gomo!

nahh Muhammad Ashraf bin Hashim!

okay, ni nak mandi, nak pergi makan, lepas tu, tido balik! haha. fine tipu :D byebye.