Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Saturday, November 6, 2010

assalamualaikum (:
maaflah baru nak mengUPDATE blog. saya kesibukan. final tinggal beberapa hari sahaja lagi T.T
okay takd benda nak sedih. nak sangat habis semester1 kan? silalah hadapi :'D

sebenarnya kepenatan melampau juga hari ni sebab jam 6 pagi tadi baru balik. pegi makan dengan Apit lewat malam sebab dia ad kerja nak buat. kul12 kot baru keluar. makan kat Danau Kota, lepak punya lepak, lepas tu balik. tapi belum lagi nak balik hostel. sebab tak boleh langsung dah nak study =.=" otak cramp pulak tiba-tiba. tak faham kan? ah, banyak sangat yang difikir. takp, abaikan.
kemudian, cakap dengan Apit dan dia pun drivelah. pegi mana? entah, dia nak buat surprise. agak scary ye jalan tuh. takp, cool. ikut jeh. tiba-tiba "kau tengok, cantik  tak?" oh my! subhanallah, cantik betul. teka kitaorang kat mana? Bukit Ampang. cantik sangat KL (:
patut dah tengok kat situ lebih awal, tapi sebab injured because of futsal last weekend, cancel dan Apit pegi dengan Nas dan siapa entah. tak ingat nama  dia. kitaorang pun duduklah. dan, uhhh, sangat sejuk ye. terima kasih Apit untuk sweater tuh. aku tak basuh lagi :D

thanks mate!
masa aku bukak aku baru perasan dia adalah dari kaum,
haha.
kul3 lebih kitaorang pun baliklah. ad beberapa minit untuk jam4, Apit nak tengok game Liverpool. aku pun, daripada aku balik, baik aku terus lepak dengan dia. pegi Mcd, tapi dia tak bukak so pegi lepak kat *ah tatau nama kedai sampai jam6 iaitu game habis! cool yaw Steven Gerrard hetric. minit 75, 88(penalti) dan minit ke 89. first half tu rasa macam argh, mana  gol? shot banyak kali, zz zz zz. untuk Napoli, Lavezzi skor minit ke 28. nice.
sampai bilik, solat, letak kepala atas bantal, terus tido! haha. sumpah penat. tapi macam, takp, lupakan. bangun jam10. pukul12 pegi makan. balik tuh aku terus tido. penat =.="
alarm bunyi terus bangun sebab nak post simcard adik tapi sungguh aku lupa hari ni Devali. uhh. penat betul. sampai Pandan Jaya, Apit message apa buat. aku kata takd apa, dan kami keluar lagi untuk tengok rumah sewa.
haha.
ad cerita best. lepas withdraw duit, pegi beli apam balik. tau apa uncle tu tanya Apit sebab aku duduk dalam kereta jeh?

Uncle : pegi mana dik?
Apit : tengok2 rumah bang.
Uncle : ouh baru kawin ye. 
Apit : *speechless. erk, aah.


haha, gelak melampau aku bila Apit cerita balik dalam kereta tadi.
Apit : muka aku ni muka orang dah kawin ke Nurul?
Nurul : eh? entah. ye kot. hahahaha.
Apit : aku awet muda kot.

Nurul : haha. sumpah taley blaa. kawin? kita? kah kah kah *mau  aku guling2 dalam kereta tadi. haha.


besties. ekh? salah. husband.
kah kah kah *rofl

 
okay, call owner rumah. dia kata meet up at 630pm. so, lepak kat Taman Pulu Ulu. sumpah cantik tempat tu. dan esok insyallah jog dengan Apit kat situ (:
tapi, ah, just remembered while I type this. kasut aku kan hilang. Nike aku hilang masa aku nak pegi main futsal hari tu. sedihnya T_________________________________T
dia kasut yang cantik dan suka duka dengan aku. mana taknya, olahraga sekolah dulu aku guna tuh. latihan. merentas desa. naik pentas sekolah amik medal. naik pentas sukan sekolah. naik pentas stadium. uh, aku rindu kau kasut :(
takp lah, takd rezeki.
emh, pegi tengok rumah dan maghrib kitaorang balik. uh, kasut T_T
sedihnya T_T

baiklah. mungkin takkan update blog sampai. ah tatau sampai bila. Facebook pun akan off. aku abih paper 16hb, so helo Batu Pahat!
good night (: