Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, April 24, 2011

Muhammad Ariff bin Kamisan

Post ni mungkin agak berjiwang tapi, nak jugak tulis dalam Bahasa even English selalu broken kan? Hehe.
Awak. Saya tau mg lama saya tunggu awak, hampir 4tahun. Bukan sekejap awak. Bila awak minta numb saya 23hb Apr(semalam) hampir jam 4petang, saya teruja. Sungguh. Dan sangat suka sampai dah tatau nak express cane lagi dah. Dan bila awak msg saya malamnya hampir jam 10, saya tatau nak cakap apa. Happy melampau sampai rasa nak terkeluar jantung dan hati. Bila kita flashback dan admit salah masing-masing, saya teruja lagi. Masing-masing antara kita first love kan? Mana boleh lupa. Saya sayang awak sejak 2005 dan tak pernah berubah walau sikit.
Tapi...
Sekarang awak dah berpunya. Alasan awak "nak U** sebab nak lupakan awak" saya terima sebab. Entahlah. Saya jeh yang ad jawapannya kot :)
Tapi bila fikir balik. Saya tak tergamak untuk rosakkan hubungan awak dengan dia. Betul, saya sayang awak. Tapi saya lagi sayang kebahagiaan awak dan dia.
Semua orang kata, Mencintai tidak Beerti Memiliki, kan? =)
Sangat sangat setuju.
Saya bahagia kalau awak bahagia. Jangan risau. Awak tetap dalam hati saya, selamanya.
Sebab awak... Cinta Pertama Saya.
Muhammad Ariff bin Kamisan.

One fine day on 2006 *kalau ad jodoh tak kemana. Arip kawin jugak nan awak"
Saya sentiasa pegang ayat tu dan tak pernah lupa.
Awak hutang saya dua bintang untuk malam ni ye ;)

Regards;
Nurul Hidayah bt Juhari.