Jobdirumah.com

Followers

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu ♥

This is re-type SEBIJI!


Ibu.
Sibuksibuk pun kena wish jugak.
Selamat Hari Ibu.
Terima kasih jadi ibu yang terbaik untuk ktorg. Yg susah payah untuk ktorg. Banyak berkorban untuk ktorg. Selalu sabar dengan ktorg. Bagi ktorg agama, pelajaran, ajar ktorg ngaji, selalu layan kerenah ktorg nak makan bukanbukan, minta itu ini, selalu bayarkan apa jeh untuk ktorg. Thanks for everything bu. Terima kasih lagi sekali sebab jadi ibu yang terbaik untuk ktorg. We love you so much.


Psst. Ibu kata adik tengah potong ayam, entah nak masak apa lah kan =)

Nasib adik dah balik minggu ni. UiTM kan dah cuti. Kitaorg yang lain balik minggu depan tau bu. Well, asrama kan dua minggu sekali baru boleh balik. Akak pulak ad paper sampai Jumaat nih. Nanti akak terus balik.

Syukur anak ibu ramai, so, yang kecik masih ad kat rumah untuk teman ibu. 

Bu, I Love You.


Untuk ibu; Asmah bt Suhadi; 42tahun. Tapi tetap cantik  
*ibu suka warna biru :)