Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, June 9, 2011

4 years Part 2

Assalamualaikum.
Sorry for previous entry. Aku tak patut cakap b****, plus bila aku cakap to myself. Thats was totally embarrassing. I shouldnt do that. Sorry again readers, silent readers.

Tau apa yang paling aku tak suka dalam banyak banyak perangai aku? Aku bila suka dan sayang orang, fokus aku cuma kat dia. Kak Mira, Kaka, aku sayang dorang sangat dan, sampai sekarang. Maksud aku, even 10001 things happened between us aku still taley let them go from my mind. Lagi lagi akak... Hmh. Eh dah sudah. Aku dah mula merepek (-_-")


Sebenarnya aku nak cakap..... Kalau aku senang suka orang kan BEST! Then aku boleh buat apa jeh aku nak. Takd lah aku suka suka boleh broken hearted sebab tunggu first love aku almost 4years pahtu tadi aku find out yang dia dah couple balik dengan ex dia. 

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

I am so s.t.u.p.i.d *Nurfarah Wahidah pasti marah dengan perkataan nonsense dan rubbish nih.



HAHAHAHA.



Satu hari suntuk ni aku cuma makan :

Pagi: jemput jemput yang nenek buat+satu teguk air teh O

Petang: dua biji karipap+air milo kotak kecil yang sedap.

OUUUHHHOOOOO. Aku merana lagi sekali. Kejadian, ouh, mungkin, peristiwa lebih tepat. Peristiwa 2007 berulang kembali. Say hello to tears and regretting. And hello to Yaya also, kot-kot kena sabar lagi layan kerenah aku yang
PUTUS CINTA ini.
*rofl
Aku tak pernah macamni sebab lelaki dan cuma dia sorang jeh buat aku jadi mcmni dari dulu sampai lah la nie xP

I LOVE YOU!!!!!!!! NEW LIFE. Pfft!



Amin-NUYOL-Khai
Mesyuarat Perundingan Pelajar Kebangsaan di PWTC bersama Tan Sri Dato' Hj Mohd Muhyiddin bin Mohd Yassin
*gambar ni menyemak jeh weyh sebenarnya hihik
Khai kata aku punya function kat situ adalah seperti KLCC Bridge
Pandainya Khai^^
CLAP CLAP

=)

No comments: