Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Wednesday, November 4, 2009

batu pahat, johor.

haahhh.
baru dapat rehat ni.
rilek2 sambil layan tb.
huu.
emhh.
balik tadii.
peeennnnaaatt.
bangun tido mandi. then bekfes nasi goreng nenek memmang first class. sangat sedap. oleh kerana kesedapan nasi goreng nenek ue, ta sampai setengah jam aku da makan lagi. haha. then makan sotong masak ape tah. hihi. pahtu kua pegi IKEA, makan lagi chicken chop. then bantai aiskrim nan c comel alya dan aysha. hee. then pegi Pudu lebih kurang kul4.30 . nasib baik ta jammed. kejaap je sampai suda. Uncle terus belikan tiket then kul5 naik aa bas.
duk kat single seat auw. sambil baca novel ' The Clothes On Their Back by Linda Grant ' memang sunuk amat.
lebih kurang sejam lebih kebosanan mula melanda. arghhh! pahtu an, tetibe hujan lebat amat. memang muka da mcm ap time ue. sebab aku takut hujan. huu. daripada kecik tau. lagi if di kolej, angin kuat ap sume ue, kau memang tido kat katil mashi. (*.*)
then maghrib. driver ue off lampu. ya allah. time ue na jerit jee. tapi cepat2 tutup mulut. lagi satu sifat negatif aku. takut gelap. huh! pahtu ape lagi, aku angkat kaki naik atas * bersila * , terus sandar rapat2 di dinding bas ue sambil main hp bia screen dy light sajee. huu. memang takutt amat.
lebih kurang kul8 lebih an, ad orang bagi aku pinjam hp dy yg dy ta gune. hoho. dy nampak aku main hp ue, then terus suluh muka aku. haha. igt perli ke ap. pahtu terus dy hulur nset dy n kate " ni terang skeett ".
wahhh~
sangat baik. allah bless him. amin~
sampai tol aitam, alaf amiik. then pegi solat, beli burger balik laaa ruma.
sampai ruma mimi jerit " kakak " n terus hug aku. huuaaa. touching plaaa. ;)
jumpa ibu kiss2 ap sume, kui3, ibu ajak makan, tomyam. febret ouh! sedaaaap!
makan makan makan pahtu makan burger plaa.
haha.
TAK SIKIT kan. :p
dulikk aa.
hee.

pahtu layaaan tb ap sume, rep msg cydee * dy btw psl gf dy * , ngantuuuuk. na tidooo nih.

bedin. kau kawan yg baik. aku suka kawan nan kauuu. SAYAAAAAANG kau ! <3

okee.
selamat malam.
semoga rancangan esok menjadiiii. :D

No comments: