Jobdirumah.com

Followers

Monday, November 2, 2009

tensennn.

tensen an. huh. bgn kul10 lebih, mandi ape sume, bekfes kul11 lebih kurang aa. then lapaa, mkn kul1 lebih. tu nasi aa. then cm lapaa lagi auw, makan kuih yg nenek buat. sedappp, so agak banyak aa. sambil online sambil nguyah * makan by fork oke * , pahtu baca novel di atas, lapaa. turun bawah makan. lebih lurang 4.30. then pegi solat. lepak2 jap kat atas, lapaa lagi. pegi bawah makan kuih lagi. lebih kurang kul5. ni pun rasa na makan lagi. melampau an. tennsseennn laaa nan .. mcm2 aa. lagi2 mereka tuh. huh. ni mamat ni, ta abeh2 msg aku. anoyed!
rasa macam ta sabar na balik melaka plaa even ta best an. at least aku sibuk nan clas, homework, assigment * sem 2 ad dinamika * , sibuk nan rindu kat ibu, so benda2 ni cm ta aa masuk pale sgt. huh. ta sukee cani. cepatt aa balik melaka. ta suke korang...!!!

No comments: