Jobdirumah.com

Followers

Tuesday, November 17, 2009

hari ni hari selasa :D

oit.
haha! klaka betul hari ni. even penat sgt an. hoho. tadi masa WB aku tukar jam nan nisa. pahtu an, dy pegi clas kul2 ue berlari da mcm hape. haha. dy kate " alamak, aku da lambat giler ni " . kui3. sekali dy tgk jam kat nset dy baru kul1.45pm! hahahaha.
kesian nisa. dy tatau watch aku cepat 15min :Pp
aku pun lupe na bagitau dy, ngah3.
kesian giler. tapi kitaorang sume gelakkan dy da macam apa dalam dewan kuliah tadi. hihi.
sorry Khairatun Nisa Zuber!
papepun aku sayang kau! hari ni nisa jadi bahan. mst merah padam muka dy bile baca ni. hee.
mlm ni kena pegi lib na siapkan tutor bisnes. alahai. WB ta siap ag. cane ni? yg ad laptop cume dua org, keje mcm ap. hmmm. sabar jelaaa. semoga kitaorang tough face sume ni.
adik plaa esok da start paper. chaiyook!!!
ilysm!
:D

sunukny hari ni. tatau nape. antara sebabny ialah mee kari di kafe sangat sedap!
betul kate mimi. hihi. patut aa dy salu makan mee kari ue.
hari ni hari ketiga ta mkn bihun tmyam makcik kafe. :D

rinduny kat ibu n mereka di ruma semua ! ta sabar na balik. tapi takut RESULT!
cuak giler tau. cane aa aku nanti. da aa makan tido je keje :Pp
nurulhidayahBOLEH!

No comments: