Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, November 17, 2009

matrix ouh.

ouh hari yang memenatkan. dapat uitm dip akaun, tapi if possible tamao pegi. huhuh.
happy birthday Sharmillia ! :)
semoga kau panjang umur dan ditambahkan rezeki :D
hm. stressss aa lately. homework berlambak. assigment lagi. alahai. dua2 nset na pegang pun ta sempat sgt. if pgg pun rep msg lambat.
sorry geng.
korang na kate aku lupe kawan ke hape, lantak korang aa. aku malas na pk.
janji ibu,ayah adik2, yda yaya, shar, jijie, azmi, cd, mimi ad nan aku. yang lain aku ta amik kesah sgt. sukati korang aa na kate aku ap.
kau na kutuk aku, sindir, perli ke, hell ouh. sumpah aku malas na amik pot. baik aku kesah kat :
En Amry, Cik Nurul Huda, En Hasryzal, Ms Jancy, Mrs Parameswari, Mrs Prema, En Saiful
lagi bagus daripada korang yang ta abih2 na cari sala aku.
hihi.
bbye koraaang.
dipersilakan keluar daripada hati aku secepat mungkin.
:D

ta sabar na balik cuti raya haji ! na jmp ibu, riindu giler! 3G?
hoh! mane puas meyh.
siapkan keje nih, aku na tido nan aman.
selamat malam!
:)

No comments: