Jobdirumah.com

Followers

Monday, November 2, 2009

rumaaa.

cam sedih giler auw hari ni. ntah aa. aku pun tatau np. act. emh. mbe secondary skul duluuu. dorang egt aku da lupe dorang err. mane ad. da attitude korang cm ue. oke fine. nobody perfect. aku pn ta aa baik sgt. tapi ee pls aa. ta reti respect org. lantakk aa. korang na kate aku ap. na block aku di MS tu pn aku ta heran. sukati koranggg laaa.
ainaa, taufik, cyde, azmi, jijie, aini, dayah, pijaa. korang ex acc batch 07/08, aku rindu kat korang. sumpah korang ta pena buat aku cm ue.
bila laa dpt jmp n blaja cm dulu an. na terus skul j aa. tanak further stdy. na duk diam2 di Tun Ismail ue.

hah ni lain plaa citer. ad laa mamat2 ue yg ajak couple. emh. tanakkk aa. ta sukee. aku ta suke ad couple. rasa cm ntahh aa an. serikkk aa. cm fob plaa. dah korang tetibe mintak declare, kita elok2 kawan, ish. aku plaa yg rasa lain na kawan nan korang. ta sukee aa. ad kawan sala. tade kawan sala. ap aku na buat.......?????

bedin. kau annnn. membe yg paling sempoi ! yeahhh! sumpah suka kawan nan kau. :)
kau if lupe kau nanti jage kau.
aku buat pres confrence bagitau satu dunia kau lupe kawan. bia sume boikot kau. hahaaha. :D

senyum je aa depan sume orang. tu yg paling senang dan selamat.
ta menyusahkann orang.
an an an.
hihi

No comments: