Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Saturday, February 20, 2010

assalamualaikum~
hee. lama ta update blog ni kan? sibukla.
ceyh. tu je reason kau nurul. 
eh memang betulla. ibu kate tipu tu dosa. ish3. :D
tatau nape mlm ni tergerak plaa na bukak. bukak salu. tapi baca je. pemalas en? hihi. hari ni da 19/02/2010. bape bulan je lagi dabeh matrix. bukan tu yang excited sangat senanya.
1. banyak ta cover lagi. takut tapat capai target
2. apa yang nurul terJANJI nan roomate nurul pasal .... aaaaa .... adalah. hihi. 
kalau jadi betul, then nurul ta suka, memang padan mukala. sape soh lancar sangat mulut na berJANJI. haha.
nanti mesti dah susah na jumpa dorang. erk. ta jumpa terus agakny. waaa! goin to miss MIMI. dy memang terBAIK kat KMM ni selain roomate n membe skula menengah yg further disini <3<3<3

rindu ruma sangat~ na balik. na balik. na balik.
faiq ! aaa. lagu tu mg best. aku sukaaaa. lagi suka dgr bila aku na study, even kat library aku tetap bukak lagu tu * ekh? da pena btw kau en? hihi *
nurfarah wahidah sygku! hee~
thanks fo this :
-Happiness keeps you sweet, TRIALS MAKE YOU STRONG, Sorrow keeps you human, FAILURE KEEP YOU HUMBLE, success keep you glowing & Allah keeps you going.
- There will always have place for you work more on what you're lacking of, Nurul Hidayah.
-I know you're sad mydear, but this is not the end sayang. You still have the chance to work on it super much much better than this. Now stop you sad feeling.
myyda. love you so much! <3<3<3<3<3
siti rugayah bt subandi saya!
thanks fo everything. ta bule taip kat sini kan. macam bagi hint kat satu dunia plaa. hihi. sayaaaaannnng kau sangat Yaya! <3<3<3<3<3
abie.acah.ainul. - BFF.
shar - aku always ad nan kau lagi2 protect kau dari budak ja***** tu. tu janji aku sampai nafas aku yang terakhir.
taufik.cyde - kita sahabat dunia akhirat.

` toucing la siak malam ni `
` sape soh tapat balik `




senany...... nurul. u got no reason fo jealousing dear. good night.





No comments: