Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, May 18, 2010

result dannnn~

(: hari ni result kua. patutny. tapi, aku da tgk semalam maghrib. time azan lagi. huhuk. tgk nan Ibu lagi tau. gempak ta gempak. well, na takut ap, aku da buat yg terbaik ( sebelum tengok result ) kemudian~ masing2 terdiam ta percaya dan saya lagila berjuta kali ganda ta percaya sbb saya yang jawab paper tu. lepas maghrib oke lagi, still bule pegi lagi, bila masuk bab Cik Farah Wahidah, nahhh dpd situ smpy kul12 lebih air mata saya mcm air terjun.. ouh mukin lebih tepat jika dikata seperti empangan yang pecah. rasa mcm mahu bunuh diri ad juga ( rasa je ) haha. Nad sume tanya dapat bape, bila saya btau mati2 mereka ta percaya sampai saya kena kata " sumpah lillahitaala " itupun mereka kata, mereka kata saya ulang, tapat percaya lagi. saya na buat cane, laayyaaannn~

anyway, thanks those yang ad nan saya malam tadi sampai pagi (:
Yda, Cyde, Nad, Din, twin kesayangan ( Akmal Idham ) , dan Ewan. eh? Ewan? masa amik dia diruma, pegi bekfes sama, dan hantar pegi bustand sepanjang perjalanan ctr pasal result. thanks babe. jaga diri. sampai Pahang jgn lupe btau (: tapi part ta best ialah bule nangis lagi masa ctr nan Ewan tu. huk ;(
tape, saya kuat. Ma, I really need you right now ;(
Jangan lupa ckp nan Mama, Wan... ;( saya ta sanggup ;(

saya mengharapkan orang lain juga ad dengan saya, tapi mukin beliau terlalu sibuk dengan study beliau (: 
tape, saya mampu bersabar lagi ( selagi bule ) 

tadi time makan Ibu kata, tapela, tade rezeki, ad lah tu hikmahny~ mula2 sume positive, pahtu tetibe " ntah2 ad konspirasi ta, berderet je cmtu resultny " 
huhu, ntah ye. takanla sampai cmtu sekali. na cek balik kertas, tapi, tgk Mama kata ap~

Na kua pun cm tade semangat... Ewan pun da balik maktab, alahai~ 
Erol, sorry kau call tadi aku ta angkat, aku.... mg malas na angkat! HAHA,
lately sume org call malas na angkat lagi2 sejak semalam! HUUU.

tapela, tadi cek syarat khas mukin oke lagi untuk amik ekonomi, amin.
doakan untuk saya ye (:
sama2 kita jumpa di U nanti (:

okela, mau sambung tgk tb :D  
thanks guys.
bye (: