Jobdirumah.com

Followers

Sunday, June 13, 2010

bangun pagi, gosok gigi guna Kodomo Lion, hari ini pegi menggila dengan budak2 PERKOL. * nyanyi cam iklan tuh tahu! HAHA,
bangun awal, iron baju dan tudung. mandi ap suma, terus start enjin kete, blaaah!
call Taufik ad ker budak tu ta mandi lagi, sengal betul! janji Melayula lu babe! amek Epul dulu, pahtu tunggu Taufik jap, amik Cyde plaa.
janji kul8 kat R&R Parit Hamid tapi kul9 baru gerak pegi amik Ainaa dan Aini. Amik Ct kemudian Jijie dan Iza. ramai betul. PERKOL siaaakkkkkkkkk! mampat MPV tuhhhh!
nasibla Cyde yang drive sbb aku ngntuk lahi! HAHA,
bawa macam kat F1, rosak kete baru ! pahtu mcm da naik rollercoster je, mcm rasa naik top gun pun ad gak, HAHAHA,
sampai sana dalam kul10.30. turun kete amik barang ap suma, teruslah mendaki keatas. adoii, jauh. tapi aku suka! sbb ap? sebab aku tga pening dengan berat yang naik mcm ap ni. kenapa ntah sekarang nafsu makan membuak2. erghhh! mereka yang ad disekeliling saja yang tahu perasaan saya, yang lain tahu mereka betul saja kalau ckp psl ini, HUK.
okelahh tu, penat cari tempat akhirny jumpalah tempat yang mg superb untuk kami! yeahh yeahh yeahh! bestny!
letak suma barang dan mulakanlahh dengan menghidupkan api untuk BBQ. adoiiiiii, berjam2 kami bertungkus lumus menghidupkan api itu sehinggalah muka saya jadi begini dan dipanggil KOMANDER oleh mereka. abihhhh muka aku penuh arang! siud korang suma! nape aku yang jadi mangsa. kenapa? kenapa? mengertilah bahawa aku ini hanya budak kecil yang lemah, HAHA, PERKOL! bongok betul!
ini baru first, kali kedua aku kena lagilah teruk. ta guna pacik2 tu membahan mukaku ini ^_^



tahniah kepada Ct yang ta pena lepas untuk hidupkan api tu, kepada Iza yang penat mengipas dan aku juga tau! Taufik dan Jijie yang membantu juga. HUK, lihatlah betapa gigihny kami! 


selepas itu kami pun turun bawah, aku juin Jijie buat empangan, HAHA. ntah pape. mcm aa jadi en ^_^ gigih tau aku nan Taufik sambung ap yang Jijie mulakan. 
main2 air ap suma aku naik atas balik sambung bakar ayam. 
klaka betul. mcm2 ad. hee~
da lama kat atas tu, rasa na juin Cyde dan Taufik dibawah. kacau2 then aku yang kena HUJAN dpd dorang! HAHA,
bongok! Epul pun sama.
Ainaa datang Ainaa sekali kena! :D
ap pun ta buleee! paling shiok bila telinga Cyde masuk air, HAHAHAHA, dia makan pun bunyi2 tahu sebab air ta kua lagi. da macam hape da.
eh eh, kami sempat solay berjemaah tau dalam air tu, HAHA, gamba? pada Cyde aa. later upload yay ;)


semalam memang best amat! tapat na express kat sini cane enjoyny semalam. aku ketawa da macam ap je. kemudian dibuli pulaaa~ LALALA.


sampai ruma dekat kul7 sebab pegi makan di Tasik Y. baynagkan Kluang-Batu Pahat, HEE. mg enjoy amat!
ntah bila kita dapat kumpul cani lagi en. HUK. sedihhhhh pula~