Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, July 6, 2010

aduh aduh. bilalahhh na baik batuk ni kan? seksa aku dibuatny. paling ta best kalau tga cakapcakapcakap then batukbatuk. adoi. mg ta sukalah. lagi kalau orang tanya " kenapa ta makan ubat? kenapa tanak makan? makanlah ubat, kalau tak mcmne nak baik? " eh eh. sedap je awak mbebel kat saya ye. saya memang ta sukalah =.="
lagi satu saya memang memang memang ta suka makan ubat.
ibu : kakak ni dulu masa kecik2 suma ubat dia na makan, sekarang panadol pun susah na telan.

okeoke. p/s here : jangan bagi anak y'all suka makan ubat time kecik2 sebab karang da besar ta suka makan ubat, susaaaaaah ^^

oke. saya memang na cepat baik. sekarang rasa menyesal ta dengar ap adik marahmarah hari tu bila tga batuk teruk pun still bantai ice berbakul-bakul kat ruma nenek =.=

menyesal ta makan Woods yang Anty belikan kat Penang hari tu =.=

menyesal ta dengar kata ibu jangan MINUM AIS dan TOLONG makan UBAT.

aduh. dengan housekeeper yang akan membebel setiap kali call. tpya bising2 dan bagi minum susu sahaja bule ta? grrr =.="

hari ni macam na duduk ruma sahaja. malas na kua tapi WAJIB kelua. ta kua DOSA. hahaa. apa-apalah.
bule ta kalau na kua tapi tpya bawa hp langsung? duadua tinggal ;D
+ jangan bawa ntbook juga.

ouhouh. hampir terlupa. saya rasa eager na tahu pemandu kereta Waja silver plat number JGH 4073 dan bukan kereta standard pada hari Ahad 04/07/2010 jam sekitar 4petang.
* berani kaw nurul! heyyy beranilah. aku bukan salah ap pun.

lapaaa! makan! ibu masak sedap! mg tade sape bule challange ^^