Jobdirumah.com

Followers

Thursday, July 8, 2010

Ibu,,,,

baru balik dari tempat ayahhh. masa drive tadi tiba2 teringat insiden pagi tadi.
baru lepas mandi dan dah tentu2 lah pakai baju kan? nak online depan tb^^
tiba2 ibu....
ibu | da besar rupanya anak ibu ni. 
kakak | * senyum je
ibu | tapi kenapalah perangai ta besar2.
kakak | haha, dah besarlah bu.
ibu | besar ap ny? perangai mcm budak2.

aku? terasa? langsung tidak. kecik hati jauh sekali. dah lali. dah biasa dengar benda2 cmtu. bukan dpd ibu je, kawan2 yang PERKOL tu terutamanya, HAHA. ouh ouh ibu. saya memang tak pernah besar dimata awak. sebab saya ad depan mata awak sahaja selama ini. semoga Deg selama 4tahun yang bakal saya tempuh ini mampu mendewasakan saya. amin...


ruma nenek.
di snap oleh photographer tidak bertauliah.
tetapi menjadi kesayangan sampai bila2.
Muhammad 'Uzair Bin Juhari.

Ibu | Asmah bt Suhadi
Si anak sulung | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak kesayangan | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang paling tak DEWASA | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang paling mengada-ngada | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang paling pelik-pelik | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang paling nakal masa kecik | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang cabut wayar segala lepas operate masa kecik |
Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang bule tahan degilny sekarang | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang asek betul je kata dia | Nurul Hidayah bt Juhari
Anak yang paling dimanjakan | Nurul Hidayah bt Juhari
dan...
Anak yang segala ap yang dia nak tak pernah tak dapat |
Nurul Hidayah bt Juhari.


tak cukup bersyukur lagi ke awak Nurul Hidayah bt Juhari?
awaklah segalany....

- na letak video bawah ni, tapi na dnld failed saja, maaf. kemudian yay -