Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, July 9, 2010

Nurul, new life, NUPU.

yeah yeah. saya memang budak kampung. kenapa? siapa ad masalah sila angkat tangan. dan text saya di 0000000000000. aaa! saya bangga saya budak kampung! :x :x :x :x :x

alhamdullilah. sampai suda di KL. okeoke, kembali ke Ampang nihhh -.-
Taman Datuk Razali -.-
ouh ouh, sedihny.... 2hari lagi saya bakal bergelar mahasiswi UniKL. pelik kan? saya saya... tanak KL. ;(
saya apply untuk Melaka, tapi kenapa dapat KL? tak tak. saya memang tak suka.
Paiq dan Aiman kata " nurul kan na kat KL, hari tu ad btau. ingat lagi "
Yes yes. admit it. memang I ad kata na kat KL. tapi di UM. bukan UniKL ;(
UPM byebye :'h :-h :-h
sungguh memang ta ready.
ayah tadi " sebelum ayah lepaskan pegi KL nihhh, ayah na advice..... " blablabla, sedih sangat na tulis. nangis kat sini kang. kang. kang. kang =.=

awak. emh emh. tade papelah.
sayang kat Nupu si comel. awak ad nan kita kan dpd Johor tadi. ye ye, penat kita hug awak sampai tertido2 tadi, huk.
boleh saya pergi UniKL campus Melaka sahaja? bukan di City Campus? bule tak? bule bule? saya merayu ni ;(