Jobdirumah.com

Followers

Friday, July 23, 2010


SAYA COPYCAT DARIPADA NABEEHA AZIZ SEBAB SAYA SANGAT MENYOKONG INI -.-


ada pendapat mengatakan ::

lelaki, semasa mula bercinta  :: bole semuanya bole. untuk awak seorang sahaja.
lelaki semasa pertengahan bercinta :: alaa, awak, saya malas la.
lelaki semasa di penghujung :: salah awak jugak, kenapa tak cakap awal - awal



tak semua lelaki macam gini kn? kn? hehehe.. mungkin sebilangan sahaja... tapi tue la realitinya, masa memula nk couple, curah semua janji, ayat - ayat manis.. sampai gula kat kedai runcit semua abis dorang beli, sbb nk maniskan mulot.. baru semua ayat - ayat bombastic bole keluar. tapi bila da dapat.. lain pulak perangai.. kalau dlu, semua benda bole korban, sekarang.... semua jadi malas... bila si perempuan mulakan langkah mencari yang lain, sebab perbincangan tak temui jalan penyelesaian... lelaki mula laa salahkan perempuan... perempuan itulah, perempuan inilah... adoyai, akhinye memang semua salah kaum hawa jelah.. dan kami terpaksa redha.. even kami tak nak pon redha... hehe.. 



pendapat juga mengatakan : lelaki untuk di fahami... biasalah awal - awal berkenalan, awakla yg paling faham saya... muaah , sayang awak... tetapi perempuan ntok di cintai... yeeaaahh2! betol tu!!! cuma..... kadang - kadang perempuan pon mintak di fahami jugak... kasih sayang je, mana nk cukup kan... kalo kami perempuan boleh faham awak, awak lelaki, tak akan tak bole faham kami?? urm... lelaki kn lebih rasional kata orang... 


akhir kata :: bercinta tu, memerlukan komitmen dua - dua belah pihak. ianya berkenaan dua hati kan... dua jiwa.. oppss saya da melalut lebih... tapi jangan nafikan realiti.. jangan sampai kita terlepas berlian depan mata, kita pegi dapatkan kaca.... mudah pecah, tak akan bole tercantum..