Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, July 22, 2010

alhamdullilah :)




selamat petang! (:
baru lepas makan nih. alhamdullilah, kenyang sangat :)
makan ap? macam biasalah. chicken chop+3G tea. tapi murah rezeki saya hari ni :)
jumlah yang patut dibayar hampir 20rm tapi saya cuma bayar 5rm jehhh. apakah? haha.
bila saya tanya mereka kata " abg tu belanja air " - ouh. patutlah.
pegang bil dan tengok, " kenapa 5rm je? eh, potong 50%? kenapa? "
si cashier hanya jawab " abang tu belanja "
pulak -.-
dah lah dapat original fork. murah rezeki hari ni. terima kasih abang yang belanja. macam ni hari2lah pegi kopitiam! haha.
comment dengan adik tadi dan ternyata beliau memang gila! adoi lamany na jumpa kau busuk!

psst psst. baru hari ni saya tau rupanya kurus saya ni -.-
malam tadi Izzat kata " kurusny you ni "
sumpah memang ta percaya sebab dia selalu panggil saya gumuk. hohoho!
tapi tadi tengok cermin rupany, ouh. kurus rupanya saya ini -.-


HEY HEY YOU, I LOVE YOU!