Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, July 30, 2010

sesi meluahkan perasaan 2.

salam, selamat tengah hari.
helo kat sini saya nak cakap. saya berbeza dengan coursemate saya, Dayang Norzulaikha a.k.a Kaka. beliau boleh tahan dengan orang yang kurang ajar sebab beliau akan lawan balik tapi bukan dengan orang gedik. berbeza okeh dengan saya. saya boleh tahan dengan orang menggedik. kalau dia terhuyung hayang menggedik pun sumpah aku tak heran. sukati kaulah nak buat ape. tapi aku paling tak boleh blaa kalau orang tade adab, kurang ajar atau mungkin kurang di ajar. sebab aku tak pandai nak lawan balik. aku lawan dalam hati jehhh. grr grr. silalah seorang tampil dan mengajar aku cane nak lawan kalau orang kurang ajar dengan kita. grrrr!

* ap nie campur2 aku dan saya? ahaha. pape jelah.
eh, jap. saja nak menyibuk kat sini. saya sayang BH saya