Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, July 29, 2010

sesi meluahkan perasaan .

salam. selamat petang semua. baru balik dari campus nihhh. okelah taklah penat sangat macam semalam sebab tadi balik class pukul 10.30 nurul tido. taklah terus tido. basuh baju kemas2 ap suma, baru tido :)
hampir 5jam gak tido tadi, hihihi, sungguh sangat penat lately. bukan nurul sorang, rasanya semua freshie. huhu.
okelah. sebenarnya rasa tak puas kalau tak luahkan ap yang ad dalam hati nie daripada semalam. sebab da tatau na cakap dengan sape.
dulu masa mula2 masuk matrix, bila ibu tau roomate nurul ad orang Kedah dia dah pesan awal2. jaga2 dengan orang Kedah, jangan rapat sangat, nanti awak yang makan hati. awak tu dah lah sensitif sangat. mulut dorang ni memang laser. kena banyak sabar dan tahan dengan dorang. * minta maaf kalau ad blogger yang baca ni orang Kedah or even silent reader. maaf.
tapi nurul buang jauh2 benda tu bila Nur Mashitoh binti Ismail sangatlah baik dan understanding. sangat2 baik. bersyukur sangat ad roomate macam beliau. dan juga Siti Raihan bt Halilan. mereka sangat baik.
tapi sekarang, bila masuk UniKL, saya cari dan kutip balik ap yang saya buang dulu. ye roomate saya sekarang sangat kasar bahasa beliau, ta jaga hati orang * sigh. aku tau aku ta perfect tapi hati kawan nombor satu aku jaga -.-
selfish. ouh ya allah. korang rasa aku mengutuk makhluk Allah kan? silakan kata ap je. tapi aku sangatlah kecil hati dengan beliau. dan aku mg kecil hati serta terasalah. betapa aku berharap dapat roomate yang cool macam Mashi dan Raihan -_-
padahal kami sebaya tapi tak ngam langsung -.-
dan saya lebih rapat dengan kakak yang berusia tua daripada saya 3 atau 4 tahun. ouh even abang senior pun lagi cool daripada kau roomate huh.
memang aa geng2 dikir tu best sangat. Im now have Big Baby, Joe, blablabla sebab tatau nama. ouh yes yes they do know me. dikenali dengan perkataan " Nurul MC " haha. gara2 BTN aa nih. jadi MC yang paling sempoi. lalalala. ad gak yang tak kenal Nurul sebab dorang BTN Sepang. yang kenal tu budak2 BTN Pahanglahhh. huhu.
bestlah hari ni. sikit aa. bila masuk bila memang alahai~ kak Zimah jehh yang cool. dahlah pandai, baik. mg sportinglahhhh ^^
so saya lagi suka duduk kat meja blaja lua nih nak online dan study daripada masuk bilik. whoah whoah PANAS whoah. hahaha.
oke now yaya, aku faham perasaan kau bila kau ngadu pasal roomate di matrix -.-
kak mira da bising suruh tido ni, hihi. jap ye kak. nak iron baju then tidolahh.
selamat malam semua. psst psst. saya bersyukur sangat jumpa kakak yang prihatin macam kak mira dan kak aca serta senior2 dikir barat yang..... LOLZ! they call me Kecik! what then IKAN yaw? haha. byebye!
^^