Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, September 7, 2010

gemokkkkk ;(

aku harap sangat kita boleh baik macam dulu.
kita boleh gelak2 sama2.
kita boleh texting dalam train even tengah depan2.
kita boleh jalan berdua together nak balik hostel.
kita boleh pegi makan aiskrim malam2 even afta 12am.
kita boleh comment2 kat wall Facebook tak kira masa.
kita boleh lepak sama2 kat campus bila ad gap.
kita boleh siapkan Techonopreneurship without any gap.
kita dapat beli baju sama2 lagi :(
kita boleh dapat sweater sama2 lagi :(
kita dapat pegi Topman sama2.
kita dapat pegi ESPIRIT and Guess sama2 :(
kita dapat segalanya berdua lagi :(
sungguh saya sayang persahabatan kita :(
and how I wish I could call you .... Jimot, again :(
Jimmy. maaf. tapi takpe. aku faham. semoga baik2 sahaja :(
aku aku, sayang kau. sebab sebab sebab, kau kawan yang baik. kau selalu teman aku kalau aku sedih.
kau sanggup tinggal kerja bila kau ajak pergi makan aiskrim even dah pukul 1245am.
kau selalu layan msg aku bila aku sedih homesick nak balik.
kau selalu wish selamat berbuka. paling kau geram bila kau wish " selamat berbuka boyot "
aku ingat lagi kau buat style budak boyot afta abih class Techno while Ive to stay to attend meeting with Director of Project.
Gemok. sekarang dah tade macam tu kan?
sekarang ni, even nak tengok kau pun aku dah tak boleh.
sungguh aku tak boleh.
aku macam macam, tak boleh accect jeh. sorry gemok :(
aku nak je remove kau from listed friends di Faccebook tapi kau tak bagi.
gemok. :(
aku pena kata potong rambut, sebab aku tak suka lelaki tak smart.
kau balas, " my hair my style "
aku terasa tau gemok. sungguh :(
tapi takpe. aku faham. sorry gemok sebab aku terasa.
tapi esoknya bila ad class Malaysian Studies, aku perasan rambut kau pendek dah.
gemok, aku tau kau tak buat sebab aku kan?
sebab kita dah tak macam dulu.
gemok gemok.
sekarang ni aku berharap sangat kita cepat abih Semester 1 so then aku takkan jumpa kau untuk pape subject pun :(
gemok. ingat lagi janji kau nak ajar aku Engineering Science and Engineering Math ?
gemok. aku tak rasa benda tu boleh jadi kenyataan.
gemok. nangis nangis aku taip entry ni.
hati tisu betul.
sungguh aku sedih.
gemok. sorry. aku tak dapat jadi kawan yang baik.
gemok, jaga diri.
ingat ye gemok., pape pun aku tetap sayang kau.
sebab kau. kawan yang baik.
dan gemok, thanks for semua advice yang kau penah bagi.
insyaallah, aku cuba jaga aurat aku. 
kau mg kawan yang baik, tapi aku tak mampu nak jadi baik macam kau.
aku harap device Technopreneurship kita akan jadi final project kau.
gemok, kau sangat pandai.
pandai sangat.
aku tak sangak pemikiran kau sejauh tu.
bukan aku je. semua orang cakap.
kau boleh jadi sangat sangat sangat terbaik gemok.
ingat ye gemok, when particular jumpa dengan solar ia boleh jadi screen untuk projector kita tu.
sama macam situasi laser jumpa laser.
ingat tau gemok.
final year, janji kau buat project tu tau?
aku will find another project.
nanti campus mesti kecoh dengan project hebat kita tu.
erk, i mean, project yang kau buat. :(
gemokkk ;(
sedih ny aku.
bye gemok :(
jaga diri baik2.
assalamualaikum.