Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, September 7, 2010

salam :)
saya sudah dirumah sejak semalam maghrib :)
alhamdullilah. dapat juga berbuka dengan ibu dan adik2 dirumah. ayah? ayah di rumah makde -.-
takpe, nt dapatlah buka dengan ayah, insyaallah :)
terima kasih Qamarul Khair Moh Mansyur kerana memandu penuh berhemah walaupun agak tak slow untuk saya sampai ke rumah seperti yang ditetapkan. sampai saja tol Ayer Hitam apabila kad Touch n Go saya bersentuh dengan rumah beliau, saya menjerit, " YEAYYYY, AYER HITAMMMMM! "
haha. minta maaf awak ;p
tak pasal2 saya dengar ini " sukany bila dia ceria " haha, sila nyanyi seperti intonasi di iklan DUMEX. ;p
suka suka suka. heaven ny ad kat ruma. bole bangun lambat. bole buat ap je. bole buat suka2 hati. bole kuar pegi mana2 jeh. boleh segalany! paling penting boleh kuar malam tanpa ad sapa kecoh seperti felo di hostel
-.-
ahaha, astagfirullah.... bila nak insaf ni nurul ;p
ehem. aku tak buat pape ye. kuar untuk midnight movie, laughing together at Mcd untill about 2 or 3am, then going home lah ^^
ibu, i love andddd miss you so much! <3
bukak pintu rumah je, mia terus " akkkkaaaaaaaaaaaakkkkkkk! " woot! pekak telinga. amad, ayub and zair yell together and rumah nenek mg bingit masa tu. terus msg alaf, " akak here now " tak sampai seminit dia dah reply balik " sekarang gak aku balik ".
adik pulak " oi, bilany kau nak sampai ni gemok? "
ye, memang terbaik. adik2 saya takde sapa boleh ganti. mereka, saya yang punya. ouh, adik owns by Wafa Nabilah Juari sekarang. lihat lihat ;)
Muhammad Hafiz bin Juhari
Wafa Nabilah bt Juari
ahahaha, jadi bahan di meja makan ye semalam pasal ni.
dan kami serentak cakap " kalau tak jadi ni kitaorang suruh ibu and ayah je yang cari, lalala "
haha. terbaik? memang tau :D
malas dah kot nak pk pk lagi kalau tak jadi. macam bosan jeh. haha. siud.
tak, what I meant was, isk budak2 lagilah, tpyalah pk. ishhh.
sila anta robongan meminang terus ye :D

baju raya tahun ni, dah boleh buat baju nikah terus. kuang kuang kuang. gelak guling2 kat lantai. hahaha.
nak tengok tak sijil kahwin saya? yummmmmy.
saya dah bolehhhh kawin! :D
adesss. tadi masa pegi baju tuh, ibu sampai tepuk dahi beliau, " abih anak dara aku "
haha.
padan muka. sapa suruh ustaz wajibkan kursus kahwin untuk assigment. dah aku pulak MC. sah2 tak boleh lari. pfft pfft.
nak nikah. nak nikah. nak nikah. lalalalala * tongue tougue
selamat hari raya kawan2 !