Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Wednesday, September 29, 2010

KURUS ouh nak KURUS.

semalam lepas buka aku timbang berat. teka berapa? 40.0kg. gila underweight! 
then tadi pegi JJ. macam tak percaya kan, kot salah wieghter tu. sekali rupanya betul =.="
40.4kg.
apa dah jadi ni? fine, aku mg nak kurus, tapi aku tak nak underweight. aku nak berat yang normal TAPI kurus. ada sapa2 boleh bagi idea? ouh senang je, ada sapa2 boleh sediakan swimming pool kat hostel? haha. gila betul. next sem ea nurul. lol.
nak kurus. nak kurus. nak kurus. nak kurus. nak kurus!

Sabrina : kau dah cukup kurus Nurul.
Kak Ika : dik, awak ni dah tinggal tulang je akak rasa. akak ni, entah bila nak dapat badan macam awak.
Liza : nurul dah kurus sangat dahhh.

AKU : aku rasa aku gemok =.="
Padil pun kata aku gemok -.-"

* nak keluar dengan apit " akak, kita nampak gemok tak pakai baju ni?"
kak ika : awak tu dah sekeping dik.
Nurul : mana ad. berkeping2lah kak -.-"

hari isnin pakai baju kurung moden warna putih purple. tengok cermin. rasa macam baju tu longgar tiba2. sanagt longgar. pinggang pun dah tak nampak. rupanya.....

haih. siapa ad idea bagi i kurus and normal weight , pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee. * im begging you, seriously.