Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Wednesday, September 29, 2010

ASSALAMUALAIKUMMM! HAHA. perlu ke nak buat capital letter? excited melampau hahaha.
ouh sangat lama saya tak online. cehh ap tiba2 skema. 3hari dah aku tak online. banyaknyaaaaaa benda kena buat.  sebenarnya, setiap hari ada test. tak sempat nak online -.-"
banyaknya keje aku.....

ISNIN.
aku taktau nape aku pagi tu. semua tak kena. banyak senyap kot. kak mira tegur pun diam jeh. sampai ia kata " tgk akak sini " pun aku senyap jeh. pahtu pahtu, hihi. adalah kan. maghrib tu masuk bilik kak mira macam biasa, tau apa dia kata kat kak sha?
akak : " hah, barulah ingat kat akak dia ni. tadi.... hmh "
nurul : hihi, sorrylah akak, tape, ni dah baik dah :D
akak : tengoklah tu Sha, lain yang dimarah, orang lain yang kena.
nurul : hihi.

SELASA.
pegi class saing akak. dekat MRR2, ad apa entah kat Fly.fm, pahtu aku jerit. Kaka & Akak " ya allah budak kecik ni"
akak : takpe Ka, eloklah dia macam ni daripada macam semalam tu duk senyap je. muka macam apa.
nurul : haha semalam jeh. hari ni dah tak ;p

* psst, teruk sangat ke kalau aku senyap?