Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, September 2, 2010



tiba2 terbukak balik semua wish di hp, fb dan pape jelah. rasa teruja pulak. hihi. now, im 19 and ten days ;)
kat fb mestilah mostly rapat kan ;)
sebab kawan2 di fb semua hampir 95% semua kenal. mana tak nya, kawan sekolah jeh dah dekat 50% rasanya, family members, matirx, IPROM lagi. memang boleh kata semua kenal. tapi kalau Myspace, Friendster, Tagged, MLife tu tpya kata aa. agakanya takde sorang pun yangv aku kenal. hihi. entahlah, tulah, Facebook connecting people :D
ceh amik trademark Nokia pulak. =.=

aku sekarang memang tak suka main add2 orang yang tak kenal. rasa macam tade guna. ap? setakat nak friends ramai jeh? maaf tak penting -.-
ok dulu masa zaman kanak2 berjinak dengan   memanglah aku main add jeh. tapi sekarang aku dah removed dah. sebab? tak kenal. kalau orang kata boleh nak eratkan silaturrahim, rajin noo korang bersembang kan? haha.
lagi aku tak suka kang tetiba tengah sibuk nanti ad orang pm aku kat bawah tu. grr grr. memang aku tak balaslah. + sapa yang aku pm through it, memang speciallah beliau ;) kan kan? hah Yda, dah senyumlah tu. ceh Cyde, nak gak. taulah kau selalu kacau aku guna itu. grr. tak cukup hp, itu pun boleh gak. 
hah Cyde, cakap pasal kau, kau nan Taufik dah ad kawan baru tau sekarang ;)

ni masa kat Pav.
ni kat Pizza Hut kat BB semalam 01/09/2010

nama dia Muhamad Shafiq. panggil dia Apit. bestlah dia ni ^^
cool gilon. macam korang. lepas tu dia pun otak mereng cam korang gak. whoah whoah, heaven! so, dialah ganti korang kat sini teman aku masa korang tade (:
aku kenal dia kat BTN Pahang. kami satu group. ap ye similarities kami? macam tade. ouh ad. suka warna hijau ^^ aku, Apit and Jimmy masing2 kami suka warna hijau^^ terbaik kan (:
best dengan dia ni. boleh citer macam2. semua benda boleh cakap dengan dialah. so, memang terbaik ;)
lagi2 dia ni skateboader and mucisian. tu lah kan? as you guys know, aku ni lover of skateboaders and musicians but pls, i hate shufflers. tapi suka Aril and Naj. ahah.
Apit nih ad band sendiri tau. penah perform kat banyak tempat termasuk KL ^^
kalau boleh, aku nak bawa korang jumpa dia, kot raya ke kan. tapi tapi, jauhlah rumah Apit ni. kat Pahang. haih. aku tunggu dia kawin nannti jelah. huu. time tu insyaallah aku datang kan Pit. mestilah, nak tengok kakak ipar aku ;)
kami^^
semoga aku dengan dia boleh jadi macam Taufik, Daya, Rasyidi (:
AITE gang?