Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, August 31, 2010

terima kasih Jimmy sebab bagi aku link ni. aite, sapa nak cuba? common. tade pape, tapi nanti geram aa.

ok fine. aku memang tak tau nak letak nama sapa tadi. first mestilah aku letak nama BH aku. kedua ketiga aku dah pening nak letak nama sapa.
ok fine, sapa yang paling rapat dengan aku in this last two weeks? aaa! dapat! Jimmy and Apit!
so, number dua aku letak nama Akmal Nazim dan ketiga Muhamad Syafiq.
aku tekan aa send.
korang tau ap?
YOUVE BEEN FOOLED BY AKMAL NAZIM.
eh mg kambing sungguh beliau. nama tadi dia anta kat email Jimmy pahtu cam kantoikan aku crush nan dorang. siud betul!
hoi hoi. grrrrr!!! aku menang terkena kali ni. pfft pfft! bukan kali ni jeh, banyak kali dah kot aku kena nan GEMOK tuh. geram aku! grrr!
GEMOK JAHAT!
jangan kawan gemok!

saya buat jahat pada JIMOT GEMOK SAYANG!

nanti raya aku minta maaf ye GEMOK! 




jahat cane pun Jimot, beliau CEO saya. CEO paling berdedikasi. paling pandai. paling hebat. kan kan GEMOK?
sayang Gemok. w/pun dia Gemok, dia tetap CEO saya. next sem dah ta jumpa gemuk lagi dah. sebab dah tak sama subject. sem ni sebab sama ad subject Technopreneurship. kenal Gemok pun masa kat Biro Tatanegara Pahang. sebab satu group. pahtu, jadilah sampai sekarang :)

selamat hari raya Jimot Gemok! ^^